حسینی ترکانی: حضور نامزدها در انتخابات با افکار متفاوت امید به تغییر را در جامعه زنده خواهد کرد

نیلوفر حسینی ترکانی عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور اظهار داشت: حضور نامزدها در انتخابات با افکار متفاوت امید به تغییر در جامعه را زنده خواهد کرد.

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، حسینی ترکانی که در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نامزد شده است طی گفتگویی گفت: در برخی مواقع و به دلایل مختلف، شاهد یک فضای مملو از نا امیدی، دلسردی و سرخوردگی در بعضی از جوانان کشور هستیم که به نظر می رسد رونق انتخابات با حضور نامزدهای جوان و با افکار متفاوت می تواند این فضا را منتفی و نشاط واقعی را به جامعه برگرداند.

وی هشدار داد: در حال حاضر مشارکت مردم در انتخابات مهم ترین هدف هر کاندیدا باید باشد و دادن وعده های بی پشتوانه و اظهارات غیر مسئولانه ، غیر از ترویج حس بدبینی در میان مردم به ویژه قشر جوان و مطلع کشور، نتیجه دیگری نخواهد داشت.

نیلوفر حسینی ترکانی که کارشناس ارشد علوم حدیث با گرایش نهج البلاغه است گفت: انتخابات اگر چه یک فضای رقابتی است ولیکن ما بر اساس مبانی دینی و اخلاقی قائل به رعایت تقوا بوده و تنها بر مبنای تفکر آزاد اندیشی اسلامی در قالب یک تشکل سیاسی به نام ائتلاف کاندیداهای مستقل در انتخابات حاضر شده ایم.

وی تاکید کرد: کاندیدایی می تواند در جایگاه یک نماینده مجلس اسلامی قرار گیرد که از همین ابتدای امر، بنا را بر رعایت انصاف، حذف مصلحت های کذایی و سکوت های محافظه کارانه و از همه مهم تر آزادگی، حریت و شجاعت در تصمیم گیری و قانون گذاری پایه ریزی نماید.

وی که یکی از چهار بانوی عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل در تهران است با اشاره به ضرورت توجه جدی به برخی ناهنجاری های اجتماعی بر تثبیت جایگاه زن به عنوان همسر یا مادر در جامعه تاکید کرد و گفت: مشکلات تربیتی، فرهنگی، اخلاقی و حتی معیشتی بسیاری از خانواده ها به طور جدی حل نمی شود مگر با تشکیل یک دستگاه اجرایی با قابلیت های متعدد همچون وزارت خانواده.

حسینی ترکانی در پایان اظهار داشت: اگر چه در مجلس هشتم، بانوان نماینده چندان حضور موثری از خود نشان ندادند لیکن امید است با راهیابی بانوان جدید به صحن علنی مجلس نهم این موضوع کاملاً مرتفع شود. 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.