محمدرضا دولتی: کاندیداهای مستقل می خواهند صدای ملت باشند نه احزاب و گروه های سیاسی

کاندیداهای مستقل می خواهند صدای ملت باشند نه احزاب و گروه های سیاسی
 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، محمدرضا دولتی نامزد مستقل حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی گفتگویی ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: مستقل ها با تکیه بر تخصص و تعهد و به دور از هیاهو و  منافع و وابستگی قصد خدمت به مردم را دارند.

وی در عین حال یادآور شد: بی تردید تشکیل احزاب سیاسی از جمله دستاوردهای مدنیت یک جامعه است ولی به شرط اینکه فرایند تشکیل یک حزب رعایت و نظرات همه مخاطبین آن دیده شود نه فقط یک تعداد خاص و محدود.

دولتی اضافه کرد: ائتلاف کاندیداهای مستقل با شعار همچون مدرس، در راه مجلس به میدان آمده تا علاوه بر جلب نظر و مشارکت مردم به برخی احزاب و تشکل هایی که خود پایه گذار استبداد در جامعه هستند هشدار دهد که راه درستی را برای فعالیت های سیاسی در پیش نگرفته اند.

وی خاطر نشان ساخت: مردم ایران همواره هوشیار و آگاه و با بصیرت بوده اند و در سایه ولایت و در چارچوب قانون به کسانی رای خواهند داد که صدای واقعی آنها را در صحن علنی مجلس به گوش سایر نمایندگان و دستگاه های اجرایی برسانند.

این کاندیدای مستقل که در حوزه فعالیت های اقتصادی و بازرگانی داخل و خارج از کشور فعالیت می کند در ادامه این گفتگو گفت: مشکل اصلی جامعه امروز ایران، بحث اشتغال است که ریشه در بسیاری از نابسامانی ها و ناهنجاری ها داشته و ضرورت دارد کاندیداها قبل از ورود به مجلس برنامه های خود را در این زمینه به طور واضح برای مردم تشریح کنند.

وی با ابراز تاسف از عملکرد صدا و سیما در عدم رعایت اعتدال در حضور نامزدهای انتخاباتی در برنامه های مختلف اضافه کرد: اگر بستر مناسب و مطلوبی از سوی برخی رسانه های عمده که اغلب دولتی نیز هستند فراهم شود ، مردم با آگاهی بیشتری می توانند نمایندگان خود را انتخاب نمایند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.