مهندس مشایی: این بار نوبت مستقل ها است که با برنامه های متفاوت و مثبت وارد مجلس شوند

اصلاح طلبان و اصولگراها امتحانشان را در مجلس پس داده اند و این بار نوبت مستقل ها است که با برنامه های متفاوت و مثبت وارد مجلس شوند.

 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، مهندس سعید مشایی عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی گفتگویی با اعلام این مطلب گفت: انگیزه من از کاندیداتوری این است که احساس می کنم مردم از وضع موجود ناراضی اند و خسته و سرخورده شده اند. دولت های قبلی و حتی فعلی به توسعه پایدار فکر نمی کنند و این برای مردم نوعی سردرگمی همراه داشته است.

وی افزود: دولت اصلاحات به توسعه سیاسی اهمیت می داد و به جوانب دیگر توجه نمی کرد، در دولت احمدی نژاد هم که برعکس عمل شد و توسعه حالت یک جانبه به خود پیدا کرد.

مشایی که دانش پذیر دوره دکترا است خاطر نشان ساخت: اگر استقلال نمایندگان حفظ شود و وامدار گروه ها نباشند، جامع نگری در بررسی و تصویب قوانین و لوایح در مجلس بیشتر می شود.

وی افزود: از طرفی هم باید تخصص ها در نمایندگان منطبق با کمیسیون ها باشد.

مشایی یادآور شد: مشکلات عمده دولت عدم تناسب تخصص های مدیران با جایگاه هایی که در آن قرار گرفته اند می باشد که وجود آنها را ناکارآمد می کند.

وی همچنین گفت: چیدمان نامناسب بودجه کشور و این که در حال حاضر نقدها و انتقادات سازنده نیست و تبدیل به مماشات شده است، از جمله اشکالاتی است که می بایست تا حد امکان و با حضور نمایندگان مستقل در مجلس مرتفع گردد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.