مهندس قاسم بهرامی زاده: برنامه ریزی برای استحکام نهاد خانواده از ویژگی های اصلی جامعه ایرانی- اسلامی است

از آنجا که ویژگی اصلی یک جامعه ایرانی آن است که باید از نهاد مستحکم خانواده برخوردار باشد، لذا برای رسیدن کامل به آن باید در مجلس نهم برنامه ریزی کنیم.

 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، مهندس قاسم بهرامی زاده نظر آبادی که در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نامزد مجلس شده است طی گفتگویی با اعلام این مطلب افزود: از دیگر ویژگی های جامعه الگوی ما باید آن باشد که مردم به دور از فقر و تبعیض و بهره مند از محیط زیست مطلوب و سالم، زندگی مرفه و بی دغدغه ای داشته باشند.

وی که سالها در امور مربوط به طراحی سیستم های مختلف و اجرای آنها فعالیت داشته است تاکید نمود که بایستی طرح ها، اجرا و بهره برداری از تمامی محورهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به صورت سیستمی باشد تا بتوان به مرور آنها را به تکامل رساند و به راحتی بتوان اقدامات اصلاحی را در ابعاد مختلف به کار بست و بهترین الگوها را به ملت عزیزمان هدیه کرد.

وی یادآور شد: همانگونه که رهبران عزیزمان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند: "اگر روزی از پشتیبانی مردم محروم شویم، کنار گذاشته می شویم" باید کوشش در جلب نظر ملت خوبمان بنماییم و از رفتار غیر اسلامی – انسانی احتراز کرده و خود را از مردم و آنان را از خود بدانیم.

وی افزود: خیر دنیا و آخرت همه ما، در رسیدگی به حال محرومان جامعه است.

بهرامی زاده همچنین خاطر نشان ساخت: باید به راحتی در اشتغال و چرخه های تولید و توزیع و خدمات و امر توسعه کشور مشارکت پیدا کرده و آنان را از مراحل نخست اداری و بوروکراسی های زائد نجات دهیم و در خدمت آنان باشیم.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.