مهدی باسمچی: مجلس نهم نیاز به حضور نمایندگان جوان و خوش فکر دارد

 

مهدی باسمچی کاندیدای مستقل تهران گفت: مجلس نهم نیاز به حضور نمایندگان جوان و خوش فکر دارد.

 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، وی که در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر کاندیدا شده است در گفتگویی ادامه داد: با احترامی که برای همه کاندیداهای میانسال و با تجربیات طولانی دارم ولی به شدت معتقدم جوان گرایی در میان نمایندگان مجلس به پویایی و خلاقیت های فکری این نهاد عظیم کمک شایانی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: وقتی کشور ایران از جوانان پرشور و انقلابی و در عین حال هوشمند و فعال درعرصه های مختلف برخوردار است قطعاً مجلس آن نیز می بایست در برگیرنده نمایندگانی باشد که جوانی و نشاط را به همراه داشته و در تصویب مجموعه لوایح و قوانین تزریق انرژی مثبت به بدنه جامعه را در همه حال در نظر داشته باشد.

باسمچی که کارشناس ارشد علوم سیاسی و ارتباطات است افزود: متاسفانه در خیلی از مواقع، سیاه نمایی های کاذب و القای انرژی منفی به لایه های مختلف جامعه از درون مجلس و از میان برخی از نمایندگان صورت گرفته که به نظر می رسد ناشی از انواع درگیری ها و تسویه حساب های سیاسی است.

وی گفت: این در حالی است که مردم ایران اسلامی این روزها و با توجه به فشارهای بین المللی که در زندگی جاری آنها نیز بی تاثیر نیست، نیاز به آرامش روانی و فکری دارند.

مهدی باسمچی در پایان تاکید کرد: مردم در 12 اسفند با شناخت از برنامه های کاندیداها می بایست نامزدهایی را برای ورود به مجلس برگزینند که فارغ از دسته بندی های سیاسی و با تکیه بر استقلال فکری خود قصد خدمتگزاری به مردم را داشته باشند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.