دکتر سعادت: احیای تولید در کشور، اشتغال و رفاه را در جامعه همراه خواهد داشت

دکتر رحمان سعادت گفت: احیای تولید در کشور، اشتغال و رفاه را در جامعه به همراه خواهد داشت.

 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، این استاد اقتصاد بین الملل دانشگاه و عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران در گفتگویی همچنین گفت: طبق مطالعات و استانداردهای بین المللی، آنچه که رضایت مردم را در تمامی کشورها به همراه داشته است ، تعریف صحیح و ایجاد شغل و درآمد مناسب برای هر خانواده می باشد.

وی اظهار داشت: همگان می دانند داشتن شغل مطلوب و قابل قبول، مستلزم بسترسازی و توجه به زیر ساخت ها است و اگر در حال حاضر مشکلی با این عنوان در کشور حاکم است دلایل آن را باید در عملکرد دستگاه های اجرایی و نظارتی دوره های قبل جستجو کرد.

دکتر سعادت با انتقاد از کاهش جنبه نظارتی مجلس هشتم گفت: یکی از دلایل تشکیل ائتلاف کاندیداهای مستقل و حضور بنده در جریان انتخابات، ترویج یک نوع سکوت و رخوت در میان برخی نمایندگان بوده که این خواسته یا ناخواسته مجلس را از جایگاه "راس امور" خواهد انداخت.

وی تاکید کرد: مجلس فضایی برای بحث های کارشناسی، اعتراض به برخی کج روی ها، تخلفات و انحرافات و در عین حال اتخاذ تصمیمات کلان است و اگر این نکات در قوه مقننه کشور حاکم نباشد نمی توان انتظار پیشرفت کشور و رضایت آحاد مردم را داشت.

این استاد دانشگاه خاطر نشان ساخت: برنامه های اقتصادی کشور می بایست با نگاه بر نیازهای واقعی مردم و در چارچوب چشم انداز 20 ساله نظام تدوین و اجرایی شود نه توقعات و خواسته های برخی گروه های بی درد سیاسی.

وی گفت: مردم از نمایندگان انتظار دارند با شجاعت تمام، اشکالات و نقایص لوایح ارائه شده به مجلس به ویژه در حوزه اقتصادی را مورد بررسی قرار داده و پس از رفع آنها نسبت به تصویب اقدام نمایند.

سعادت ابراز امیدواری کرد با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان اصلح و دلسوز، گشایشی در رفاه بیشتر مردم صورت پذیرد.  

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.