مجیدی راد: منافع نمایندگان باید با منافع مردم گره خورده باشد

 

مرتضی مجیدی راد کاندیدای مستقل تهران تاکید کرد: منافع نمایندگان باید با منافع مردم گره خورده باشد.

 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، وی که با عنوان عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر فعالیت می کند همچنین اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید با سلامت نفس و بدون وابستگی به کانون های قدرت و ثروت، تامین رفاه و منافع آحاد مردم را به عنوان هدف اصلی خود در مجلس قرار دهند.

وی تاکید کرد: ما موظف به حفظ وظیفه ایم و با توجه به حساسیت زیاد این دوره از انتخابات بر حسب تکلیف در این عرصه قدم نهادیم.

این جانباز جنگ تحمیلی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس جهت حفظ خاک و نجات میهن اسلامی و سربلندی ملت، حاضر به دادن جان خویش بودیم، چون در آن زمان همه الهی می اندیشیدند و کسی دنبال مقام و ثروت و قدرت نبود.

وی گفت: در حال حاضر برای حل مشکلات مردم و سازندگی نیاز به روحیه ایثار و خلوص نیت و اعتقاد به اخلاق و تقوا و تهذیب و تزکیه روح و روان ضروری است که به نظرم در کاندیداهای مستقل بهتر حس می شود.

وی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو خاطر نشان ساخت: در خصوص استقلال دانشگاه ها و گروه های آموزشی که در برنامه 5 ساله دیده شده است، متاسفانه در عمل اجرایی نشد و الان جایگاه استقلال دانشگاه ها کمرنگ شده، در حالی که مدیران دانشگاه و گروه های آموزشی می بایست توسط اعضای هیئت علمی انتخاب شوند و وزارتخانه مربوط باید کمتر دخیل باشد.

وی ادامه داد: در بخش تحقیقات و پژوهش در مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی  پی اچ دی می بایست بار آموزشی کاهش یابد و فقط تحقیقاتی و با احتساب حقوق و مزایا برای دانش پذیران و پژوهشگران می بایست انجام پذیرد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.