لیلا کیوانفر: تقویت بنیه علمی فرهنگیان باید از برنامه های مجلس نهم باشد

لیلا کیوانفر عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در تهران گفت: تقویت بنیه علمی فرهنگیان کشور باید از برنامه های مهم مجلس نهم شورای اسلامی باشد.

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، کیوانفر که در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر فعالیت می کند پیگیری تاسیس مراکز علمی و دانشگاهی بیشتر برای فرهنگیان و معلمان کشور را از جمله برنامه های خود معرفی کرد.

وی تاکید کرد: ارتقا و رشد علمی معلمان موجب انتقال بیشتر علم و دانش به نسل نوپای جامعه خواهد شد و در عین حال از برخی روش های آموزشی سنتی که اغلب از تبعات مفیدی برخوردار نیست جلوگیری خواهد کرد.

کیوانفر ادامه داد: نسل فعلی جامعه ایران در مقاطع مختلف تحصیلی با توجه به رشد تکنولوژی در سراسر جهان در جایگاه غیر قابل مقایسه ای با نسل های پیشین خود قرار دارد و بی شک توجه جدی به فرهنگیان در ابعاد علمی می تواند این نسل را از رکود و رخوت احتمالی نجات دهد.

وی که سالها سابقه تدریس در مدارس و دبیرستان های تهران و ری را همراه داشته و دارای مقالات متعدد علمی و پژوهشی است انگیزه خود از حضور در انتخابات را تلاش برای افزایش سطح مشارکت مردم دانست و گفت: برخی کاندیداهای منفرد و غیر حزبی امسال در تشکیلاتی با عنوان ائتلاف کاندیداهای مستقل گرد هم آمده اند تا بر هویت مفهوم استقلال و ضرورت وجود آن در روح نمایندگان مجلس تاکید کنند.

کیوانفر ادامه داد: خوشبختانه همه کسانی که تایید صلاحیت شده اند بدین معنی است که منعی برای خدمتگذاری به مردم در نهاد مجلس نداشته و می توانند در چارچوب قوانین کشور و مهم تر از همه آنها حول محور ولایت فقیه تلاش نمایند.

وی افزود: به همین منظور کاندیداهای مستقل با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت روح استقلال فکری در نمایندگان پا به عرصه انتخابات گذاشته اند تا علاوه بر رونق این فضای پر نشاط در کشور، بدون وابستگی به احزاب، مجری محض خواسته های منطقی مردم باشند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.