آغاز گفت‌وگوها برای تركيب ليست ائتلاف کاندیداهای مستقل در تهران

جلسه فوق‌العاده شوراي هماهنگی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور عصر شنبه برگزار شد.

در اين جلسه ابتدا دبیر شورای هماهنگی ائتلاف کاندیداهای مستقل گزارشی از جلسه برگزار شده با یکی از کاندیداهای مطرح تهران  در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ارائه کرد و در ادامه تركيب ليست ائتلاف در حوزه انتخابیه تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل، ملاک های انتخاب اعضا از بین داوطلبان عضویت در ائتلاف موضوع اصلی این جلسه بود و در پایان ترکیبی از سه مقوله کلی شاخص های استقلال، نفوذ رأی در اقشار تأثیرگذار و توانمندی های ستادی، به عنوان ملاک های اصلی انتخاب داوطلبان عضویت در این ائتلاف تصویب شد.

گفتنی است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور برای اولین بار در انتخابات مجلس هشتم تشکیل شد و سایت این ائتلاف نیز چندی پیش از درخواست عضویت بیش از 300 داوطلب در این ائتلاف خبر داده بود.

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

۲ پاسخ

  1. قاسم گفت:

    پس کی لیست ائتلاف کاندیداهای مستقل اعلام می شود؟

    • دبیرکل گفت:

      اعلام فهرست نهایی کاندیداهای مستقل به تفکیک استان و در نهایت با اعلام فهرست نهایی خواهد بود. بدیهی است کاندیداهای متقاضی عضویت با ارائه نامه تأیید صلاحیت، می توانند حکم رسمی عضویت در ائتلاف، لوگو، طرح های وزارت خانواده و اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی و رئیس جمهور ایرانیان را دریافت و در تبلیغات و سخنرانی ها یخود به کار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.