دبیران ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در استان های گیلان و کرمانشاه معرفی شدند

دبیران  ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در استان های گیلان و کرمانشاه معرفی شدند.

بنا بر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، «سید محمدرضا علوی املشی» و «هوشنگ رهنما متین» طی احکام جداگانه ای از سوی حسین رمضانی خردمردی، دبیر شورای هماهنگی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، به عنوان دبیران این ائتلاف در استان های گیلان و کرمانشاه منصوب شدند.

در بخشی از احکام نامبردگان، به دبیران استانی اختیار داده شده است با تکیه بر توانمندی و پشتکار خود در عرصه فعالیت های سیاسی، کاندیداهای مستقل دارای تایید صلاحیت از مراجع ذیصلاح را در حوزه انتخابیه استان خود شناسایی و با توجه ملاحظات منطقه ای و میزان مقبولیت و کارآمدی ایشان، نسبت به معرفی آنها به شورای هماهنگی ائتلاف اقدام نمایند.

همچنین در احکام مورد اشاره از واژگانی چون اعتدال، قانون مداری، آزاد اندیشی، تقوای سیاسی و آزادگی و حریت به عنوان   شاخص های عمده ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور برای انتخاب نامزدهای اصلح، ذکر شده است.

شایان ذکر است این ائتلاف همزمان با انتصاب دبیران استانی خود در اقدامی متفاوت از طریق سایت اینترنتی www.eatelaf.ir  نسبت به جذب درخواست های عضویت کاندیداها از سراسر کشور برای پیوستن به این تشکل سیاسی اقدام نموده بود.   

این گزارش حاکی است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در دومین تجربه خود تلاش می نماید فهرستی از نامزدهای مستقل و غیر حزبی حوزه های انتخابیه مختلف که بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری به کانون های قدرت و ثروت متصل  نیستند را در قالب یک تشکل سیاسی منسجم به آحاد مردم معرفی نماید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.