محسن رهنما: مردم از عوامفریبی برخی سیاسیون خسته شده اند

عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور گفت: مردم از دسته بندی های زائد سیاسی و عوامفریبی برخی سیاسیون خسته شده اند.

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، محسن رهنما که کاندیدای مستقل حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است طی گفتگویی ادامه داد: مردم اگر چه هوش سیاسی بالایی داشته و به دشمنان نظام و انقلاب فرصت سوء استفاده نمی دهند لیکن خواهان صداقت و خدمت بیشتر از برخی اهالی عرصه سیاست هستند.

وی افزود: به نظر می رسد مردم در انتخابات مجلس نهم نمایندگانی را بر خواهند گزید که فارغ از اهداف و منافع حزبی از سلامت نفس و تقوای سیاسی برخوردار بوده و قدرت رفع مشکلات و نارسایی های کشور را از طریق قانون گذاری های صحیح داشته باشند.

رهنما خاطر نشان ساخت: تجمیع کاندیداهای مستقل در یک تشکل سیاسی و خودجوش مردمی حامی پیام مهمی برای عموم ملت و علاقه مندان عرصه سیاست است که بدانند مفهوم مستقل حاوی معنای ذاتی و شخصیتی است نه فعالیت انفرادی .

وی از جمله برنامه های انتخاباتی خود را تاکید و پیگیری امور پژوهشی و مطالعاتی طرح های کلان ملی و بین المللی اعلام کرد و گفت: به رغم تخصیص بودجه های کلان به امر تحقیق و پژوهش در کشور، متاسفانه در فرایند اجرای یک طرح در سطوح مختلف همچنان خلاء مطالعات اولیه کارشناسی دیده می شود.

وی اضافه کرد: مجلس نهم باید با بررسی دقیق و تصویب لوایح کارآمد به تاسیس پژوهشکده های دانشجویی توجه بیشتری نماید تا از این طریق علاوه بر کارسازی برای نسل علمی کشور، از ایده ها و تحقیقات نوین و روز دنیا بهره مند شد.

محسن رهنما که از فعالان اقتصادی کشور به ویژه در حمایت از تولید کنندگان داخلی به شمار می آید در همین خصوص گفت: بومی سازی پیشرفت های کشورهای پیشرفته با الگوبرداری از آنها کاملاً متفاوت بوده و به ما کمک خواهد کرد در عرصه های گوناگون جهش موثری داشته باشیم. 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.