کاندیداهای مستقل خواستار دسترسی آسان تر مردم به سایت های انتخاباتی شدند

 

بختبار گلپایگانی کاندیدای مستقل حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار تقویت فضای مجازی در دسترسی آسان تر مردم به سایت های انتخاباتی شد.

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، متن نامه علی بختیار که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق و مدیریت IT است به شرح ذیل می باشد:

 

جناب آقاي مهندس تقي پور

وزير محترم ارتباطات و فناوري اطلاعات

 

با سلام و تحيت؛

پس از پيروزي انقلاب اسلامی در كشور عزيزمان ايران، مرسوم بوده است كه با نزديك شدن به موعد انتخابِ نمايندگان مردم، نامزدهاي انتخاباتي با هدف اطلاع‌رساني صحيح و آگاه‌سازي همه اقشار جامعه از ديدگاه‌ها و اولويت‌هاي خود از رسانه‌هاي ارتباط جمعي مختلف بهره‌ جسته‌اند كه در سال‌هاي اخير با پيشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، اطلاع‌رساني از طريق شبكه‌هاي مجازي اينترنتي در صدر كل موارد قرار گرفته است.

همانگونه كه رهبر فرزانه انقلاب اشاره فرموده‌اند: "آنچه در انتخابات لازم است، رقابت سالم است"، رقابت سالم با اطلاع‌رساني سالم محقق مي‌گردد و بنابر این اطلاع‌رساني سالم نقش اساسي در سرنوشت جامعه داشته و دارد.

با عنایت به ان امر که دستگاه‌هاي مسئول و از جمله شورای عالی اطلاع­رسانی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که فی­الواقع نقش فراهم کننده بستر جهت اطلاع­رسانی مناسب را عهده­دارند، اقدام به محدود كردن سطح دسترسي افراد به شبكه اينترنت نموده‌اند. اين مهم، هم در ديدگاه و هم عملکرد آن وزارتخانه محترم مغفول واقع شده وحتی ضرورت ایجاب می­نمود در روزهاي اخير و در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي فضای مطلوب­تری برای اطلاع­رسانی در فضای مجازی ایجاد می­گردید شكل حادتري به خود گرفته به‌گونه‌اي كه بعضاً شاهد قطعي دسترسي كاربران و يا كاهش شديد پهناي باند قابل دسترسي آنها مي‌باشيم.

حال اگر در حالت بسيار خوش‌بينانه، اين اقدام به تلاش در راستاي تخريب اذهان عمومي و برنامه‌ريزي در جهت‌دهي انتخابات به سمت و سوي خاص تعبير نگردد، آيا بي‌توجهي به شعور اجتماعي و مردمی که حضور عظیم و باشکوه آنها در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر قوام و استحکام نظام بود، نمی‌باشد؟ و به‌منزلة عدم باور به كفايت و تدبیر در مديريت امور جامعه قلمداد نمي‌گردد؟ آيا تلاش در جهت محدود كردن حضور مردم در انتخابات معنا نمي‌شود؟

به عنوان يكي از نامزدهاي انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي، كه كوچكترين حق خود را شناساندن توانايي خود بر آحاد مردم مي‌دانم ، فضای مجازی را که حوزة تخصصی اینجانب می‌باشد برای این امر بسیار مناسب تشخیص داده‌ام، از آن وزیر محترم و سایر مسئولان دست­اندرکار، تقاضا دارد نسبت به استقرار فضاي مجازي امن و پايدار، در راستاي استحقاق حقوق حقه مردم، اقدام عاجل معمول فرمائيد.

                                                                                                                           علي بختيار گلپايگاني

                                                                                                                کاندیدای جبهه ائتلاف مستقل سراسر کشور

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.