علی بختیار گلپایگانی: برنامه ریزی واحد استراتژیک مانع از چرخش های سیاسی در دولت ها می شود

 

با برنامه ریزی واحد استراتژیک و قانون گذاری های صحیح می توان مانع از چرخش های سیاسی در دولت ها شد.

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، مهندس علی بختیار گلپایگانی عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران با اعلام این مطلب گفت: در سالهای گذشته بارها شاهد چرخش سیاسی دولت ها در مواقع مختلف بوده ایم در حالی که این چرخش ها خواسته یا ناخواسته مشکلات جدی برای کشور و مردم ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: بیشتر از سایر حوزه ها، چرخش های سیاسی دولت ها منجر به آسیب به بخش اجتماعی کاهش علاقه مندی و افت ارتباطی اقشار مختلف مردم با نظام در مقاطع گوناگون می گردد.

علی بختیار با اشاره به ضرورت قانونگذاری های صحیح در کشور توسط مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر چه دولت ها با نگرش های سیاسی متفاوت روی کار می آیند ولی آنچه که از مجلس انتظار می رود حرکت در یک مسیر روشن و با یک چشم انداز ثابت و مشخص است.

وی در عین حال گفت: جامعه اگرچه در حال حاضر و بعد از گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند ثبات سیاسی و استراتژیک است، لیکن می بایست از اتخاذ مواضع منفعلانه در برابر برخی شیطنت ها به ویژه در عرصه بین المللی پرهیز کرد.

این کاندیدای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که از سالها سابقه فعالیت در بازرسی صنایع نفت، نیرو، مخابرات و انرژی اتمی برخوردار است خاطر نشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی در صورتی می توند الگوی مناسبی برای سایر کشورها باشد که بتواند در شرایط مختلف روز، سیاست قابل قبولی را که متضمن منافع ملی و بهبود مسائل و مشکلات مردم باشد در عین اقتدار در پیش گیرد .

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.