دکتر ابوالفضلی: نظام اداری کشور نیازمند تحولات جدی است

دکتر سید ابوالفضل ابوالفضلی کاندیدای مستقل تهران گفت: نظام اداری کشور نیازمند تحولات جدی و بنیادین است.

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، ابوالفضلی که عضو این ائتلاف در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است در ادامه این گفتگو اظهار داشت: بسیاری از نارسایی های اداری در کشور، ریشه در استراتژی ها و راهبردهای مدیریتی سازمان ها و دستگاه های اجرایی دارد که نمایندگان می توانند با اصلاح و تدوین قوانین به تقویت اداری کشور کمک کنند.

وی با اشاره به نقش مجلس در تغییرات بنیادین برخی کاستی های موجود در جامعه خاطر نشان ساخت: مردم همواره ثابت کرده اند کارشناسان مدبر و آگاهی را برای ورود به مجلس بر می گیزنند که نگاه جامع و تحلیلگرانه ای به موضوعات مختلف کشور از جمله نظام اداری و مدیریتی آن دارد.

ابوالفضلی که دارای دکترای مدیریت بازرگانی است گفت: نسل چهارم کشور که در کنار بزرگان خود نظاره گر عملکرد مسئولان نظام هستند انتظار دارند نمایندگان مجلس با تکیه بر مبانی علمی و تحقیقاتی خود بستر مطلوب و قابل قبولی را برای ورود صحیح آنان به سیستم های اداری کشور در آینده فراهم نمایند.

وی تاکید کرد: مبارزه با تخلفات و فسادهای احتمالی اداری ، حذف سوء مدیریت ها در سطوح خرد و کلان، بهره گیری از نظرات نخبگان در برنامه ریزی ها و حوزه های اجرایی، ترویج شایسته سالاری و پرهیز از خویشاوندگرایی در انتصابات و حمایت وتوانمند سازی بنگاه های اقتصادی در بخش خصوصی از جمله توقعات مردم از کاندیداهای فعلی مجلس نهم است.

این کاندیدای مستقل تهران گفت: نظام جمهوری اسلامی به عنوان ام القری جهان اسلام می بایست طبق سند چشم انداز از چنان نقاط قوت و مثبتی در بخش های مختلف مدیریتی برخوردار باشد که دیگر ملل اسلامی و اصطلاحاً کشورهای توسعه یافته غربی نیز از ایران عزیز به عنوان الگو استفاده نمایند.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.