قانون شکنان سعودی، قانون شکنان ایرانی

حسین رمضانی

صبح دیروز رژیم آل سعود روحانی آزاده و رهبر شیعیان عربستان، «شیخ نمر باقر النمر» و 46 نفر دیگر از شهروندان آن کشور را اعدام کرد.
این اقدام رژیم جاهلی آل سعود ــ که  نقض آشکار شریعت الهی و لکه ننگی بر کارنامه مدعیان موردی نگر حقوق بشر است ــ  در حالی در صدر اخبار رسانه های مستقل و آزاداندیش جهان قرار گرفت که هر اقدام اعتراضی متعارف، بسان یک تیر غیبی، سد رسانه ای برساخته از دلارهای نفتی را در می نوردید و نگاه نافذ عدالتخواهان جهان را به خون روان به سوی رودهای خونین و خروشانی که مزدوران سعودی از به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان مظلوم عراق و بحرین و یمن و سوریه به راه انداخته اند، خیره می کرد و کاخ پوشالی مدعیان دروغین خدمت به حرمین شرفین را بیش از پیش سست می ساخت.
اما افسوس که با اقدامات قانون شکنانه در حمله به اماکن دیپلماتیک در دو شهر تهران و مشهد، جهل و نادانی عده ای، به رغم فاصله چند هزار کیلومتری، مرزهای اعتقادی و سرزمینی را درنوردید، دست خونین آل سعود را در دستان بی منطق خود گرفت و به جای آدم کشی، «قانون شکنی» را به کانون نگاه رسانه های وابسته جهان تبدیل کرد! و پیکان فشار افکار عمومی جهان به دولتمردان سعودی را به سمت متهم سازی دولت جمهوری اسلامی ایران به ناتوانی در تأمین امنیت اماکن دیپلماتیک داخل کشور منحرف ساخت.
به راستی آنان که در چنین مواقعی عنان اختیار از کف می دهند، چه نسبتی با مولای متقیان دارند که در زمان خشم، آرامشی فزونتر و اخلاصی بیشتر را در عمل خود به نمایش می گذاشت. یقیناً مقایسه رفتار معترضان قانون شکن در برابر سفارت و کنسولگری عربستان سعودی در تهران و مشهد با رفتار امام علی علیه السلام با عمرو بن عبدود در جنگ احزاب، فاصله ای به درازای اعمال ننگین آل سعود با اسلام ناب را در ذهن ها تداعی خواهد کرد.
ما در ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، ضمن محکومیت هر گونه اقدام ورای قوانین نظام جمهوری اسلامی، شهادت باقر النمر، آن روحانی مجاهد و آزادی خواه را به خانواده، هموطنان و و عموم همراهان عدالت خواه آن شهید تسلیت گفته و با اعتماد به تدابیر و توان مسئولان نظام در مواجهه این دسیسه، با ایمانی راسخ به این فرمایش مقام معظم رهبری که «بیداری سرکوب ناپذیر است»، با قلبی مطمئن و فعال و امیدورا در چارچوب قانون، فرارسیدن لحظه پیروزی مردم مظلوم تحت ستم آل سعود را به نظاره خواهیم نشست.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

  1. سعید گفت:

    احسنت به شما

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.