دکتر علی حسینی: مستقل ها برای رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم برنامه های بهتری خواهند داشت

نامزدهای مستقل برای رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور و بهبود رفاه و معیشت مردم نسبت به سایر کاندیداها برنامه های بهتری خواهند داشت.

 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، دکتر علی حسینی عضو این ائتلاف در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی گفتگویی با اعلام این مطلب گفت: اگر چه تلاش برخی نمایندگان مجلس هشتم در رفع کاستی های جامعه ستودنی است، ولی در مجموع مجلس دوره قبل در حل بسیاری از مشکلات اقشار مردمی کارنامه چندان مثبتی از خود ارائه نداده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف تشکیل ائتلاف کاندیداهای مستقل، بهره گیری از نظرات و توانمندی های نامزدهایی است که از بطن مردم برخاسته و انتظارات و توقعات آنها را در سطوح مختلف به خوبی درک کرده اند.

حسینی گفت: ورود نامزدهای مستقل به مجلس با برنامه های جدید و جامع این امکان را فراهم خواهد کرد که به جای برخی دسته بندی ها و نزاع های سیاسی، مسیر خدمتگذاری به لایه های مختلف مردمی بر اساس قانون گذاری های صحیح و مبتنی بر نظرات همه ملت طی شود، نه اهداف یک تعداد محدود و سهم خواه.

این پژوهشگر که دارای سوابق متعدد مدیریتی و اجرایی در حوزه های تخصصی است، با تاکید بر وجود احزاب سیاسی در کشور خاطر نشان ساخت: یکی از دلایل گرد آمدن برخی کاندیداهای مستقل در یک تشکیلات سیاسی، اعتقاد آنان به ضرورت وجود احزاب در کشور است، ولی به شرطی که فرایند تشکیل یک حزب از میان مردم به درستی صورت پذیرد.

وی با ابراز تاسف در این باره گفت: در کشور با وجود 32 سال تجربه عظیم سیاسی، هنوز احزاب به درستی شکل نگرفته اند و تنها در زمان انتخابات فعال می شوند که با این شرایط، قطعاً منافع یک گروه خاص تامین می شود، نه همه هواداران فکری آن حزب یا جریان سیاسی.

علی حسینی در بخشی دیگری از سخنان خود به تاثیر و نقش خانواده در شکل گیری جامعه سالم اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس اگر قصد اصلاح وضعیت اجتماعی کشور را بر پایه آموزه های اخلاقی و دینی دارند، می باید اهتمام ویژه ای به فضای داخلی خانواده ها به ویژه زنان و مادران این سرزمین داشته باشند.

وی تاکید کرد: تاسیس وزارت خانواده و تجمیع فعالیت های مشابه در این دستگاه اجرایی می توانند بستر مناسبی را برای اجرای کارشناسی و دقیق قوانین مربوط به خانواده فراهم نماید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.