رمضاني : کشور نیازمند وحدت و جذب حداکثری است تا تسویه حساب های سیاسی

 حسین رمضانی خردمردی، دبیر کل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور گفت: کشور در حال حاضر بیشتر از تسویه حساب ها و نزاع های سیاسی، نیازمند تلاش  برای وحدت همگان و جذب حداکثری مردم به سمت آرمان های انقلاب است.

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، حسین رمضانی طی گفتگویی خاطر نشان ساخت: متاسفانه طی مدت اخیر گروهی از فعالان انتخاباتی به جای ایجاد وفاق و تمرکز بر وجوه مشترک در جهت منافع ملی و اهداف نظام ، فعالیت خود را در مسیر افتراقی قرار داده اند که به دفع حداکثری منجر می شود.

وی با اشاره به تجمیع و حضور برخی نامزدها با برخی گرایشات مرسوم سیاسی در جمع کاندیداهای مستقل گفت: این تشکل سیاسی حاوی پیامی مهم برای فعالان سیاسی و آحاد مردم است که امیدواریم درک صحیح و اصولی از آن جایگزین برداشت های سلیقه ای شود.

وی اضافه کرد: تاکید بر روح استقلال فکری نمایندگان مجلس و ضرورت پرهیز آنان از اتصال به کانون های قدرت و ثروت، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و فارغ از اهداف حزبی یا گروهی، از جمله اهداف ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور است.

رمضانی هشدار داد: متاسفانه برخی بازی های سیاسی و بهره برداری فرصت طلبان از واژه های غلط و مصطلحی که در ادبیات سیاسی کشور رایج گردیده، موجب سردرگمی بسیاری از مردم و دور کردن آنها از اصل مشارکت در انتخابات می شود.

دبیر کل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور ادامه داد: این در حالی است که جذب حداکثری آحاد مردم به ویژه نخبگان و دلسوزان انقلاب از ضروریات جامعه امروز ایران اسلامی است و به همین منظور باید تلاش شود با در نظر گرفتن برخی شاخص های کلان دینی، اخلاقی و سیاسی، اعم از آزادگی، شجاعت، اعتدال، تقوا ، آزاد اندیشی و قانون مداری، نامزدهای اصلح را به مردم معرفی کرد.

رمضانی تاکید کرد: مردم در صورتی به جریانات سیاسی مرسوم اقبال خواهند داشت که بیشتر از اهداف حزبی و شعارهای انتخاباتی، در پی تحکیم نظام اسلامی، تامین امنیت کشور و رفاه اقتصادی اقشار مختلف مردمی باشند.

شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در طی روزهای گذشته با ارائه اسامی 30 نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه تهران با سر لیستی علی مطهری، از حضور افراد شاخصی چون احمد توکلی، علی عباسپور، حسین مظفر، حمیدرضا کاتوزیان، مهرداد بذرپاش و ….. در فهرست نامزدهای مورد نظر خود خبر داد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.