“مهدی سنایی” نامزد ائتلاف کاندیداهای مستقل در نهاوند شد

دکتر مهدی سنایی نماینده فعلی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به عنوان نامزد ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حوزه انتخابیه نهاوند معرفی شد.

روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور با اعلام این خبر افزود : دکتر مهدی سنایی که در حال حاضر ریاست فراکسیون اقتدار ملی مجلس هشتم را بر عهده دارد، بنا به دعوت شورای هماهنگی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به جمع این تشکل سیاسی خود جوش مردمی پیوست.

سنایی متولد 1347 نهاوند که عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است، علاوه بر رتبه دانشیاری رشته علوم سیاسی در دانشگاه تهران، دارای تالیفات متعدد و فعالیتها و مدیریت های مختلف در حوزه فرهنگی و علمی کشور است.

بنا بر این گزارش، این ائتلاف که به سرلیستی علی مطهری و با حضور افرادی چون احمد توکلی، حسین مظفر، علی عباسپور، حمیدرضا کاتوزیان، مهرداد بذرپاش و … مبادرت به ارائه فهرستی 30 نفره در تهران نموده است، در بسیاری از شهرستان ها نیز نامزدهای مورد نظر خود را مشخص نموده و در حال حاضر آماده ارائه فهرست نهایی آنها است.

ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در سال 86 اعلام موجودیت نمود و امسال همزمان با انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت وجود روح استقلال فکری در نمایندگان و پرهیز آنها از وابستگی به کانون های قدرت و ثروت در تلاش است تا نامزدهای اصلح خود را به مردم معرفی نماید.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.