ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور با شعار “همچون مدرس، در راه مجلس” اعلام موجودیت کرد

 

ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور با شعار "همچون مدرس، در راه مجلس" حضور رسمی خود را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

بنا به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، این ائتلاف خودجوش و مردمی که سابقه حضور موفق در انتخابات مجلس هشتم را نیز دارد،امسال با فهرستی 30 نفره در حوزه انتخابیه تهران به سر لیستی علی مطهری و همچنین با فهرست جداگانه ای از  حوزه های انتخابیه اقصی نقاط کشور به طور رسمی اعلام حضور خود را برای جلب مشارکت مردم در انتخابات دوره نهم اعلام کرد.

در فهرست تهران این ائتلاف که اسامی چهره های شاخصی چون احمد توکلی، علی عباسپور، حسین مظفر، حمید رضا کاتوزیان، مهرداد بذرپاش و… در کنار اساتید و نخبگان علمی و دانشگاهی کشور دیده می شود، مجموعه ای از نامزدها با گرایشات مختلف سیاسی و لیکن فارغ از منافع حزبی و گروهی گرد آمده اند تا با حضور خود فضای انتخاباتی کشور را رونق مضاعف بخشند.

بنا بر این گزارش، ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور معتقد است جامعه در حال حاضر بیشتر از نزاع ها و تسویه حساب های سیاسی، نیازمند جذب حداکثری مردم و نخبگان به سمت اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل است و بر همین اساس می کوشد نمایندگانی به مجلس راه پیدا نمایند که بدون اتکا به کانون های قدرت و ثروت، تنها به فکر خدمتگزاری به آحاد مردم ایران زمین باشند.

این گزارش حاکیست ائتلاف مذکور معنای"مستقل" برای کاندیداها  را کاملاً جدا از مفهوم "منفرد" دانسته و بر ارزش ذاتی هویت استقلال فکری افراد به دور از هر گونه سکوت های محافظه کارانه در مقابل انحرافات و تخلفات احتمالی دستگاه های اجرایی تاکید دارد.

جمع کاندیداهای مستقل در تهران و شهرستان ها با شاخص هایی چون شجاعت و آزادگی، عدالت و اعتدال و عقلانیت و تقوا دور هم گرد آمده اند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.