احمد توکلی و علی عباسپور هم به جمع ائتلاف کاندیداهای مستقل پیوستند

احمد توکلی و علی عباسپور نمایندگان فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس به ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور پیوستند.

روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور با اعلام این خبر افزود: در پی حضور دکتر علی مطهری به عنوان سر لیست فهرست این ائتلاف در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ، دکتر احمد توکلی و دکتر علی عباسپور نیز به دعوت شورای هماهنگی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور پاسخ مثبت داده و در لیست این تشکل خودجوش مردمی جای گرفتند.

براساس این گزارش تا کنون تعدادی از نامزدهای مورد نظر ائتلاف مشتمل بر برخی چهره های سرشناس و نخبگان دانشگاهی کشور مشخص شده اند که به زودی فهرست نهایی آنها اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در این دوره از انتخابات با معرفی بیش از 100 کاندیدا در شهرستان ها و 30 کاندیدا در تهران به عنوان یکی از تشکل های سیاسی، حضور فعالی در انتخابات خواهد داشت.

ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور با اعلام موجودیت در سال 86 و با تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ استقلال فکری نمایندگان و عدم وابستگی آنان به منابع قدرت و ثروت فعالیت خود را در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی از مدتی پیش آغاز نموده است.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.