فهرست 30 نفره ائتلاف کاندیداهای مستقل در تهران جمعه اعلام می شود

 

 

فهرست 30 نفره ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر جمعه اعلام می شود.
 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، حسین رمضانی دبیر شورای هماهنگی ائتلاف طی گفتگویی اعلام کرد: ائتلاف خودجوش و مردمی کاندیداهای مستقل سراسر کشور علاوه بر تهران با بیش از 100 نامزد اصلح در حوزه های انتخابیه اقصا نقاط کشور حضوری فعال و پر نشاط در انتخابات دوره نهم خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون حضور چهره های سرشناس چون آقایان علی مطهری، احمد توکلی و علی عباسپور در این فهرست قطعی شده است.
وی اضافه کرد: در پی اعلام فهرست نهایی کاندیداهای مورد نظر این ائتلاف در تهران، فهرست نامزدهای شهرستان ها نیز متعاقباً در اختیار رسانه های گروهی قرار خواهد گرفت.
رمضانی با اشاره به ضرورت انسجام کاندیداهای مستقل و فارغ از منابع و کانون های قدرت و ثروت در یک تشکل سیاسی خاط نشان ساخت: این ائتلاف در انتخابات مجلس هشتم در سال 86 نیز با معرفی70 کاندیدا از 16 استان کشور موفق شد 9 نفر از نامزدهای خود را به مجلس وارد نماید.
وی با تاکید بر اینکه واژه « مستقل» برای کاندیداها به مفهوم ارزش ذاتی و شخصیتی استقلال در وجود داوطلبان نمایندگی مجلس است گفت: کاندیداهای مستقل می توانند با هر نوع گرایش مرسوم سیاسی در قالب های اصلاح طلبی و اصولگرایی، فارغ از تمایلات و خواسته های حزبی و گروهی به مجلس راه یافته و در چارچوب قانون، مسیر توسعه و عدالت را طی نمایند.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.