درخواست عضویت بیش از 300 داوطلب نمایندگی مجلس در ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور

خبر: بیش از 300 تن از داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون خواستار عضویت در ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور شده اند.

 

روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور با اعلام این خبر افزود: در پی اقدام متفاوت دبیرخانه این ائتلاف در ثبت نام اینترنتی از داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس برای عضویت در این تشکل سیاسی و انتخاباتی، تعداد 327 داوطلب تاکنون همزمان با نام نویسی در حوزه انتخابیه خود، فرم ثبت نام ائتلاف کاندیداهای مستقل را از طریق سایت ائتلاف به نشانی  www.eatelaf.ir  تکمیل و برای دبیرخانه ارسال نموده اند.

این در حالیست که حدود 2 ماه دیگر تا زمان برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده و پیش بینی می شود درخواست ها برای عضویت در این ائتلاف بسیار بیش از این رقم افزایش یابد.

شایان ذکر است فهرست نهایی این ائتلاف خودجوش در تهران و 206 حوزه انتخابیه از سراسر کشور پس از تایید صلاحیت نامزدها و سایر  بررسی های لازم از سوی شورای هماهنگی ائتلاف مشخص و اعلام خواهد شد.

بنابر همین گزارش علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس طی روزهای گذشته در پی دیدار  مدیران شورای هماهنگی ائتلاف با وی، تقوا، آزادگی، عقل و اعتدال را از مهمترین شاخص های کاندیداهای مستقل خواند و حضور نمایندگان بی پروا و شجاع در مجلس را یک ضرورت اساسی برای جلب رضایتمندی مردم و جلوگیری از فرار برخی دستگاه های اجرایی از فرایندهای قانونی دانست.

ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور که دومین تجربه خود را پس از انتخابات هشتم مجلس در این دوره نیز طی می کند بر آن است تا با تکیه بر تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر عدم وابستگی نمایندگان به منابع قدرت و ثروت ، با انسجام کاندیداهای مستقل و غیر حزبی در یک تشکل سیاسی بر رونق انتخابات بیفزاید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.