جبهه‌ها تا آخرین لحظه ليست منتشر مي‌كنند

اعلام فهرست انتخاباتي جبهه توحيد و عدالت در روز ششم تبليغات

گروه سياسي در حالي كه کمتر از 24 ساعت تا پايان زمان رسمي تبليغات نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي زمان باقي است اما همچنان جبهه‌ها و ائتلاف‌هايي هستند كه براي حضور در انتخابات و گرم کردن این تنور اعلام موجوديت كرده و فهرست انتخاباتي ارائه مي‌دهند.
در همين راستا جبهه توحيد و عدالت كه پيش از اين اعلام موجوديت كرده اما به دليل رد صلاحيت كانديداهاي مطلوبش تاكنون ليست نداده بود، روز گذشته به ارائه فهرست انتخاباتي خود از ميان كانديداهاي موجود پرداخت.
سخنگوي جبهه توحيد و عدالت در توضيح اين اقدام، با تأكيد بر اين كه ايده‌آل‌هاي اين جبهه براي ارائه ليست انتخاباتي ردصلاحيت شده‌اند، به معرفي فهرست 30نفره‌اي پرداخت كه به اعتقاد جبهه متبوعش نسبت به ساير كانديداها از كانون‌هاي قدرت و ثروت دورترند و البته اهانت مستقيمي به گفتمان عدالت و رئيس‌جمهور نداشته و مرزهاي تقوا را رعايت كرده‌اند.
به گزارش حجت‌الاسلام بهمن شريف‌زاده در نشست مطبوعاتي روز گذشته خود تأكيد كرد: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب كه تأكيد داشتند اگر حتي خطايي هم باشد تسليم شويد، تسليم هستيم و از ايشان اطاعت مي‌كنيم.
وي ادامه داد: به افراد انگ‌هايي همچون عدم اعتقاد به اسلام و ولايت فقيه زده‌اند كه حتي در مخيله ما هم نمي‌گنجد اما اين ما را از عمل به مطالبه رهبر انقلاب باز نمي‌دارد و همچنان قدرتمند در تبعيت از رهبري ايستاده‌ايم و مديريت ايشان را در تحقق تمامي آرمان‌هاي امام و انقلاب ضروري مي‌دانيم و معتقديم كه رئيس‌جمهور نيز بازوي قدرتمند براي مديريت آگاهانه عدالت محور ايشان است.
شريف‌زاده تأكيد كرد: گرچه همه كانديداهاي مدنظر ما ردصلاحيت شده‌اند اما بايد تنور انتخابات را داغ نگه داريم و رأي سفيد دادن را با رأي ندادن چندان متفاوت نمي‌دانيم و چون ممكن است افرادي به مجلس راه يابند كه به كانون‌هاي قدرت و ثروت نزديك هستند، در بين افراد موجود و ليست‌هاي مختلف اشخاصي را انتخاب كرده‌ايم كه به افكار و انديشه‌هاي مانزديك‌ترند و نسبت به كانون‌هاي قدرت و ثروت دورتر مي‌باشند.
وي معرفي اين ليست را به اين معنا دانست كه مشخص شود از ناحيه جبهه توحيد و عدالت چه كساني شايستگي حضور در مجلس را دارند و اظهار اميدواري كرد كه با اين انتخاب بتوانند ميزان ارادت خود به آرمان‌هاي انقلاب و تبعيت از رهبر معظم انقلاب را نشان دهند. وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا افراد از حضورشان در ليست مطلعند و آيا توافق يا رايزني با آنها شده است يا خير؟ توضيح داد: با اغلب‌شان صحبت شده است. در عين حال كه نياز به توافق نبود چرا كه ما از بين افراد موجود كساني را برگزيده و در قالب فهرست موردحمايت خود معرفي كرده‌ايم. وي ادامه داد: ارائه ليست از سوي ما براي داغ كردن تنور انتخابات است و چون افراد مدنظر ما همه مردود شناخته شدند و نمي‌خواستيم رأي سفيد بدهيم از بين كانديداهاي موجود ليستي را تهيه كرديم.

ما افراد را براي رأي دادن انتخاب كرده‌ايم، آنها كه ما را انتخاب نكرده‌اند
شريف زاده همچنين در پاسخ به اين سؤال كه ممكن است اين افراد حضور خود را تكذيب كنند، گفت: ما آنها را به عنوان كانديداي مدنظر خود انتخاب كرده‌ايم، آنها كه ما را انتخاب نكرده‌اند چطور مي‌شود اين را تكذيب كرد؟
حجت‌الاسلام والمسلمين بهمن شريف‌زاده در اين نشست خبري همچنين به تبيين مواضع فكري جبهه توحيد و عدالت پرداخت و گفت: اين جبهه خود را حامي افكار و انديشه‌ها و عملكرد آقاي احمدي‌نژاد در دو دوره رياست جمهوري ايشان مي‌داند. مهمترين شعار، شعور و عملكرد ايشان در اين دو دوره عدالت بوده است.
وي با يادآوري اينكه عدالت روش، منش و شعار امام بود و رهبر معظم انقلاب، رئيس جمهور را به‌عنوان زنده كننده شعارهاي امام معرفي كرده‌اند، افزود: مهمترين برنامه‌ها براي مجلس تدوين قوانيني در جهت برقراري عدالت در شئون گوناگون زندگي اجتماعي است و بارها نيز مقام معظم رهبري به پژوهشگران و انديشمندان توصيه كردند كه درباره عدالت پژوهش كنيد. وي تأكيد كرد: تا زماني كه مضامين و جزئيات عدالت تفسير و تقنين نشود امكان سوءاستفاده از آن وجود دارد. پيش از رئيس‌جمهور كساني بودند كه از تريبون‌هاي اجتماعي از عدالت گفتند اما در عمل جز افزايش فاصله طبقاتي و تجمل از آنها ديده نشد.
شريف‌زاده گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نهيب زدند كه با تجمل‌گرايي مقابله كنيد تا دستي از آستين ملت بيرون آمد و اين خواسته رهبر انقلاب را شجاعانه به عمل رساند و چون عامل به شعار عدالت بود، حرفش در جهان هم شنيده شد. سخنگوي جبهه توحيد و عدالت با تأكيد بر اينكه در انتخاب كانديداها نه به شعار بلكه بايد به عملكردها توجه كرد، گفت: بايد ديد چه كساني از سوي كانون‌هاي قدرت و ثروت نامشروع حمايت مي‌شوند و روي آنها خط بطلان كشيد و از سوي ديگر هر اندازه افراد از اين كانون‌ها دورتر باشند صلاحيت‌شان براي رسيدن به مجلس بيشتر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: روزنامه ایران PDF

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.