آغاز فعالیت دبیرخانه ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور

سه ماه مانده به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دبیرخانه پنجمین «ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور» مجلس شورای اسلامی فعالیت رسمی خود را از سر گرفت.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل، این ائتلاف همچون انتخابات‌های پیشین چهار دوره مجلس شورای اسلامی و سه دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات، فعالیت رسمی و رسانه‌ای خود را برای عضوگیری از میان کاندیداهای مستقل و تأیید صلاحیت شده حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور، آغاز کرد.

بنا بر این گزارش، ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، به ابتکار و دبیرکلی حسین رمضانی خردمردی، اولین بار در انتخابات مجلس هشتم در پنجم اسفند ۱۳۸۶ اعلام موجودیت کرد تا شرایطی را فراهم سازد که کاندیداهای مستقل و غیرجناحی، برای معرفی بهتر خود، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و به کارگیری خرد جمعی برای ورود به عرصه قانون‌گذاری و نظارت، در قالب سازوکار جمعی، به مدیریت برنامه‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی خود بپردازند.

ثبت نام در این ائتلاف از طریق ابزارهای ارتباطی از جمله وب سایت رسمی آن به نشانی www.eatelaf.ir و شماره تلفن ۰۹۱۹۶۲۰۷۷۲۷ در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.