سخنگوی ستاد ایران نو منصوب شد

رئيس ستاد ايران نو، طی حکمی، مهدی ترحمی، معاون علمی ـ راهبردی ستاد ایران نو را با حفظ سمت به عنوان سخنگوی ستاد ایران نو منصوب کرد.
حسين رمضاني خردمردي، در این حکم، با اشاره به اهميت شفاف سازي مواضع، طرح ها و برنامه هاي ستاد، تبيين مواضع و پاسخگويي شفاف به اصحاب رسانه را از وظایف سخنگوی ستاد برشمرد.

رمضانی خردمردی، روز گذشته با اعلام كانديداتوري كانديداي فرضي انتخابات رياست جمهوري با شعار «رئیس جمهور ایرانیان؛ گزینه ای برای همه»، از تعیین سخنگوی ستاد و تبیین شعار و برنامه هاي کاندیدای فرضی انتخابات ریاست جمهوری، در يك كنفرانس خبري خبر داده بود.

به گزارش سایت ایران نو، متن حکم انتصاب ترحمي به اين شرح است:

بسمه تعالي

جناب آقاي مهدي ترحمي
معاون علمي ـ راهبردي ستاد ايران نو

نظر به تعهد، شايستگي و سوابق ارزنده علمي و مديريتي شما، به موجب اين حکم، به سمت “سخنگوي ستاد ايران نو” منصوب مي شويد.

ضروري است با توجه به اهميت شفاف سازي مواضع، طرح ها و برنامه هاي ستاد، با هماهنگي و اشراف کامل، به تبيين مواضع و پاسخگويي به اصحاب رسانه بپردازيد.

اميد است با توانمندي جنابعالي، ستاد ايران نو بتواند با تشريح کامل پنج طرح «به کارگيري نماد صلح در ديپلماسي هسته اي ايران»، «اومانشهر»، «رئيس جمهور ايرانيان» «وزارت خانواده» و «اتحاديه کشورهاي وارث تمدن ايراني»، مروج طرح ها و برنامه هاي جامع و نويني در عرصه فعاليت هاي انتخابات رياست جمهوري بوده و بدين طريق، زمينه ساز اعتلا و کارآمدي هر چه بيشتر رئيس جمهور منتخب شويم.

با آرزوي توفيق روزافزون
حسين رمضاني خردمردي
رئيس ستاد ايران نو (1404)

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.