توضيحات كانديداي فرضي انتخابات رياست جمهوري درباره قطع انتشار بيانيه ها

كانديداي فرضي انتخابات رياست جمهوري كه دهه سوم ارديبهشت ماه، در قالب يك طرح پا به عرصه انتخابات گذاشت، پس از انتشار سه بيانيه (كه از طريق سايت ايران نو منتشر و سايت انتيران همه آنها را انعكاس داده است) انتشار بيانيه هاي خود را كه به صورت منظم انجام مي شد، متوقف كرد.
در زير توضيحات كانديداي فرضي كه به صورت نامه عمومي منتشر شده است، مي آيد:

***

بسم الله الرحمان الرحيم

مردم ايران! كمتر از 48 ساعت به روز تعيين سرنوشت و برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري باقي مانده و اينجانب به عنوان كانديداي فرضي انتخابات رياست جمهوري، آن گونه كه برايم رقم خورده است، بايد از انتخابات رياست جمهوري كناره گيري كنم.
در طي اين مدت، به رغم تعهد بر انتشار شش بيانيه، با انتشار تنها سه بيانيه در روزهاي 27، 28 و 29 ارديبهشت، مواضع خود را در قبال مسائل كلاني چون «بيكاري و اشتغال»، «تعيين كابينه بر اساس طرح رئيس جمهور ايرانيان» و «هدفمند کردن یارانه ها و ریشه کنی فقر در ایران» مطرح كرده ام؛ چرا كه متأسفانه، به رغم ارسال اين بيانيه ها به خبرگزاري ها و سايت هاي اينترنتي، به جز دو يا سه سايت آن را خلاف منافع جناحي خود ديده، از انعكاس آن خودداري كردند و اين در صورتي است كه بنده نه يك رقيب انتخاباتي، بلكه يك كانديداي فرضي انتخاباتي بودم!
با اين حال، موضوع عدم انتشار ديدگاه ها و بيانيه ها دليل مكفي بر قطع انتشار آنها نبود، بلكه علت اصلي سوء استفاده برخي اعضاي ستاد انتخاباتي در بهره برداري از طرح هاي مورد نظر و مصادره آن به نام خود براي خوشامد كانديداي مورد حمايت است كه از آن جمله مي توان به موضوع «تصويب خانه داري به عنوان يك شغل و پرداخت حقوق و بيمه به زنان خانه دار اشاره كرد.
بنابراين، با پوزش از همه عزيزاني كه از طرح كانديداي فرضي استقبال كرده اند، فعاليت در اين زمينه را به انتخابات آتي وا نهاده و به اميد دوره اي ديگر و طرح مسايل در فضايي بهتر مي نشينم.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.