اعضای ائتلاف کاندیداهای مستقل اصفهان در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر معرفی شدند

 دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در شهر اصفهان فهرست اسامی اعضای این ائتلاف در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر را اعلام کرد.

مرتضی گلشنی منش در نشستی خبری گفت: دبیرخانه ائتلاف کاندیداهای مستقل اصفهان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که مردم باید کسانی را انتخاب کنند که به کانون‌های ثروت و قدرت متصل نباشند، داوطلبین ورود به ائتلاف کاندیداهای مستقل را ارزیابی کرده و در نهایت لیست ۶ نفره‌ای که شاخص های مورد نظر را دارا و علاقه‌مند به حضور در ائتلاف بودند، شکل گرفت.

وی با اشاره به این که این لیست با تمرکز بر شاخص‌های مستقل بودن کاندیداها، شامل حریت و آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاد اندیشی، اعتدال، قانون‌مداری، شفافیت و پاسخگویی، طی فرآیندی چندمرحله‌ای شکل گرفت، گفت: ائتلاف کاندیداهای مستقل اصفهان  با شعار «#مستقل_وابسته_نیست »، وارد عرصه رقابت و کارزار این دوره از انتخابات شورای شهر شده است.

گلشنی منش افزود: نظر به این که گروه‌ها و احزاب دیگر در طی ادوار گذشته به صورت متناوب در عرصه مدیریت شهری اصفهان حضور داشته‌اند و عملکردی که مایه اعتماد شهروندان باشد از خود نشان نداده اند، موج نارضایتی شهروندان را موجب شده‌اند.
دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل شهر اصفهان افزود: در این دوره نیز، گروه‌ها و احزاب مذکور با توسل به شیوه های گوناگون و با ظاهری متفاوت و بعضاً با استفاده از عنوان مستقل، سعی در تصاحب صندلی‌های شورای شهر اصفهان و نشاندنِ افراد وابسته به خود در عرصه تصمیم‌گیری و مناصب مدیریت شهری و تکرار مکررات قبلی دارند؛ از این رو لیست ائتلاف کاندیداهای مستقل شهر اصفهان با برنامه‌محوری، تنها صدای متفاوت شهر، در بین لیست گروه‌ها و احزاب موجود است.
وی تأکید کرد: لیست ائتلاف کاندیداهای مستقل اصفهان در این دوره انتخابات حضور منسجم و جدی‌ای دارد و با برنامه‌محوری و تدوین و ارائه برنامه‌های علمی در حوزه مدیریت شهری، صدای متفاوتی را از نامزدهای شورای شهر اصفهان به شهروندان شریف اصفهان منتقل کرده است.
گلشنی منش در پایان اسامی اعضای ائتلاف کاندیداهای مستقل شهر اصفهان را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- غلامرضا غره الحمید؛ مشهور به حمیدی (کد انتخاباتی: ۱۹۲۲)؛
۲- محبوبه خلفی (کد انتخاباتی: ۱۵۵۹)؛
۳- علیرضا طغیانی (کد انتخاباتی: ۱۸۷۲)؛
۴- جواد شریفی (کد انتخاباتی: ۱۷۷۶)؛
۵- سید مجتبی آخرت (کد انتخاباتی: ۱۱۴۷)؛
۶- عباس آزاد (کد انتخاباتی: ۱۱۵۷).

 

گفتنی است انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه بیست و هشتم خرداد ماه، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.