فهرست ائتلاف کاندیداهای مستقل مشهد در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اعلام شد

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در استان خراسان رضوی، فهرست اسامی اعضای این ائتلاف در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، مهدی بازقندی، در نشست خبری که در محل دبیرخانه ائتلاف برگزار شد، با بیان این که ائتلاف کاندیداهای مستقل، فرا جناحی و برنامه‌محور است، بر اهمیت تخصص در پذیرش مسئولیت‌ها تأکید کرد.

بازقندی گفت: مقام معظم رهبری بر برنامه‌محوری تأکید دارند و ما نیز به عنوان اولین ائتلاف برنامه‌محور انتخاباتی، به دنبال حضور با در عرصه رقابت با تکیه بر برنامه‌های ائتلاف هستیم.

بازقندی در پایان اسامی اعضای ائتلاف کاندیداهای مستقل در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- ابوالفضل سلطانی،
۲- مهدی بازقندی،
۳- رضا دهنوی،
۴- محمدحسین دهقان نیری،
۵- هادی لکزی،
۶- انیس ملک‌زاده،
۷- جواد راه چمنی،
۸- محمد ابراهیم حسینیان،
۹- فهیمه رحمانی،
۱۰- سید محمود موسوی عبس‌آباد،
۱۱- سید مهدی اصغریان سینی.

گفتنی است «حاکمیت قانون در شهرداری»، «مبارزه با فساد در شهرداری» و «حفاظت از اموال و دارایی‌های شهرداری» که هر یک مشتمل بر دو یا چند طرح اجرایی است، به عنوان سه برنامه اصلی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر معرفی شده و اعضای ائتلاف معطوف به تحقق و اجرای این برنامه‌ها و دیگر برنامه‌های هر یک از اعضا انتخاب شده‌اند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.