«عیسی کاکویی» سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران شد

 دکتر عیسی کاکویی، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران شد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، حسین رمضانی خردمردی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایلنا، با اعلام این خبر افزود: با تصمیم شورای مرکزی این ائتلاف، «دکتر عیسی کاکویی دینکی» به عنوان سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش انتخاب شد.

دبیرکل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور افزود: معرفی آقای دکتر کاکویی به عنوان سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران، در راستای سیاست این ائتلاف برای معرفی چهره های شاخص و خوشنام و دارای فکر و اندیشه مستقل در عرصه نمایندگی خواست و منافع مردم است و اعضای شورای مرکزی با توجه به شناخت نزدیک از ایشان، بر انطباق شاخص های «حريت و آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاداندیشی، اعتدال و قانون‌مداري» بر منش و عملکرد وی باور دارند.
رمضانی خردمردی افزود: با معرفی ایشان به عنوان سرلیست، فهرست 21 نفره ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران مشتمل بر ترکیبی از داوطلبان مستقل و اصلحِ  «با تجربه» در حوزه مدیریت شهری و «جوانان» متخصص و با انگیزه خواهد بود.
گفتنی است ائتلاف کاندیداهای مستقل برای پنجمین دوره متوالی در عرصه انتخاباتی سراسر کشور فعال است و چندی پیش، «شهر ما؛ ایران ما» را به عنوان شعار خود در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.