توقع چمران زیاد بود؛ به تفاهم نرسیدیم/ قالیباف برای انتخابات شوراها فهرست جداگانه می‌دهد/ لیست «همت» را امروز منتشر می‌کنیم

حسین کنعانی مقدم در خصوص ائتلاف با سایر احزاب اصولگرا گفت: ما رایزنی های زیادی با آقای چمران برای رسیدن به لیست واحد انجام دادیم اما توقعات ایشان بسیار زیاد بود و ما نتوانستیم به تفاهم برسیم ضمن آن که قالیباف نیز در حال بستن لیست جداگانه ای است.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت این جبهه برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: ما لیست خودمان را که متشکل از احزاب همسو و زیر مجموعه جبهه ایستادگی است تا عصر امروز تکمیل خواهیم کرد و با نام لیست «همت» منتشر خواهیم کرد، در این لیست سعی کردیم علاوه بر افرادی که دارای گرایش اصولگرایی هستند از کارشناسان امور شهری و اجتماعی استفاده کنیم.

حسین کنعانی‌مقدم در خصوص ائتلاف با سایر احزاب اصولگرا گفت: ما رایزنی‌های زیادی با آقای چمران برای رسیدن به لیست واحد انجام دادیم اما توقعات ایشان بسیار زیاد بود و ما نتوانستیم به تفاهم برسیم ضمن آنکه قالیباف نیز در حال بستن لیست جداگانه‌ای است و پیش بینی من این است که در این انتخابات اصولگرایان با ۳ لیست شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و وضعیت اصولگرایان گفت: با توجه به اینکه قالیباف به طور حتم کنار نخواهد رفت انتخابات به دور دوم خواهد کشید.

کنعانی‌مقدم در خصوص وضعیت میرسلیم و حضور او در رقابت‌های انتخاباتی گفت: سبد آرای میرسلیم و هاشمی‌طبا تاثیر چندانی در میزان رای دیگر کاندیداها نخواهد داشت و رقابت اصلی در حال حاضر بین روحانی، رئیسی و قالیباف است.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.