امام جمعه روانسر: قوم گرایی و تعصبات عشیره ای در انتخابات باید کنار گذاشته شود

ماموستا ملاعبدالله غفوری گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اصلح ترین افراد باید توسط مردم انتخاب شوند و موضوعات مربوط به قوم گرایی و تعصبات عشیره ای باید کنار گذاشته شود.

به گزارش ایرنا،  امام جمعه روانسر در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: در آستانه 2 انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز قرار داریم که در این روزها وظیفه ما در انتخاب کاندیداهای اصلح و وظیفه شناس بسیار حساس و کلیدی است.
وی تصریح کرد: آحاد مردم باید برحسب وظیفه و شناخت کامل در 2 انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت جدی داشته باشند.
امام جمعه روانسر ادامه داد: علما و روحانیون در تولید علم، دانش و معرفت نقش اصلی را ایفا می کنند و این امر موجب می شود که جامعه به علما و روحانیون توجه ویژه ای داشته باشند.
ماموستا غفوری ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه بسیج در شهرستان روانسر افزود: خدمات و تلاش های همه جانبه مجموعه بسیج به ویژه در توجه به روحانیون و اقشار کم درآمد و مستمندان قابل قدردانی است.
وی اضافه کرد: در دین اسلام بر حفظ تندرستی و بسیاری از نکات بهداشتی که نقش بسزایی در سلامت انسان دارند تاکید فراوانی شده وعمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی است.
خطیب جمعه روانسر به تفسیر سوره مبارکه توحید پرداخت و ادامه داد: این سوره از ارزشمندترین سوره های قرآن است که به قرائت و ارتباط با آن بسیار سفارش شده و فضیلت های بیشماری دارد.
خطیب جمعه روانسر بیان داشت: خداشناسی و توحید کامل اساسی ترین موضوعاتی هستند که در سوره توحید به آنها اشاره شده است.
ماموستا ملاعبدالله غفوری بر پرداخت زکات در جامعه تاکید و اظهار داشت: دین اسلام برای تامین نیازهای فقرا و توازن اجتماعی، زکات را بر همه مسلمانان واجب کرده و پرداخت زکات موجب برکت و فزونی مال می شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.