اعضای ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در خانه ملت

ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در انتخابات مجلس دهم با معرفی 161 عضو از 27 استان و 108 حوزه انتخابیه، در انتخابات هفتم اسفند، سومین تجربه انتخابات در مجلس شورای اسلامی را تجربه کرده است. بنا بر اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور اعضای راه یافته ائتلاف به مجلس دهم به شرح زیر است:

حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس: علی مطهری با 1447713 رأی

حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو: مسعود پزشکیان با 261605 رأی

در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر آقای مرتضی صفاری‌نطنزی با کسب ۹ هزار و ۸۴۲ رای از مجموع ۳۷ هزارو ۶۴۴ رای آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس دهم شد.

در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر آقای شهباز حسن‌پور بیگلری از مجموع ۱۴۴ هزار و ۷۰۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۹۷۰ رای برای بار دیگر به خانه ملت می‌رود.

حسین امیری خامکانی نیز در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان نیز از مجموع ۷۹ هزار و ۵۸۹ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۵ هزار و ۶۹۱ رای همچنان در سمت نمایندگی مجلس ابقا شد.

در حوزه گرمی، آقای سیدحمایت میرزاده به عنوان نماینده مردم این شهر شناخته شد.

در حوزه انتخابیه دامغان آقای ابوالفضل حسن‌بیگی از مجموع ۴۹۴ هزار و ۲ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۷ هزار و ۲۴۴ رای انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ از مجموع ۱۴۲ هزار و ۳۶۶ آرای صحیح ماخوذه محمدعلی پورمختار با کسب ۳۹ هزار و ۷۲۵ رای بار دیگر به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

درحوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار از مجموع ۵۲۶۵۱ آرای صحیح مأخوذه علی بختیار با کسب ۱۴۳۷۱ رأی وارد بهارستان شد.

درحوزه انتخابیه مهاباد جلال محمودزاده از مجموع ۸۵۷۹۶ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۶۸۵۶ رأی پیروز انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه صومعه سرا نیز سیدکاظم دلخوش اباتری از مجموع ۸۳ هزار ۴۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۵ هزار و ۹۰۶ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه لردگان نیز محمد خالدی سردشتی از مجموع ۱۲۷ هزار ۵۴۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۸ هزار و ۷۵۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه کرمان و راور نیز از مجموع ۳۰۶ هزار ۹۳۴ آرای صحیح مأخوذه محمدرضا پورابراهیمی داورانی با کسب ۱۵۷ هزار و ۴۵۰ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از مجموع ۱۳۹ هزار ۴۲۷ رای آرای صحیح مأخوذه حبیب‌الله نیکزاد پناه با کسب ۷۲ هزار ۹۸۵ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان نیز اردشیر نوریان از مجموع ۱۵۲ هزار ۵۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۲ رأی به خانه ملت راه یافت.

درحوزه انتخابیه بستان آباد از مجموع ۶۲ هزار و ۷۲۱ آرای صحیح مأخوذه محمد وحدتی هلان با کسب ۲۰ هزار و ۶ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه لنگرود از مجموع ۷۵ هزار ۷۳۳ رای آرای صحیح مأخوذه مهرداد بائوج لاهوتی با کسب ۲۸هزار ۸۴۶ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

درحوزه انتخابیه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۱۰۸ هزار و ۶۹۴ آرای صحیح مأخوذه فرهاد تجری با کسب ۳۰ هزار و ۷۳۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره از مجموع ۱۹۲ هزار و ۲۹ آرای ماخوذه صحیح سید تقی کبیری با کسب ۷۳ هزار و ۶۹۴ رای به مجلس راه یافت.

همچنین سلمان خدادادی درحوزه انتخابیه ملکان از مجموع ۶۶ هزار ۶۹۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۳ هزار ۱۳۲ رأی حائز اکثریت آرا شد.

 در حوزه انتخابیه تاکستان بهمن طاهرخانی از مجموع 83 هزار و 732 آرای صحیح ماخوذه با کسب 40هزار و 406 رای حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از مجموع 256هزار و 329 آرای صحیح ماخوذه علی اصغر یوسف نژاد با کسب 116هزار و 540 رای و محمد دامادی با کسب 67 هزار و 158 رای .

درحوزه انتخابیه بابلسر، فریدونکنار از مجموع ۹۱ هزار و ۹۳۵ آرای صحیح مأخوذه ولی‌الله نانوا کناری با کسب ۳۹ هزار و ۳۱۹ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت، قاسم احمدی لاشکی از مجموع 112هزار و 769 آرای صحیح ماخوذه با کسب 39هزار و 986 رای حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه بندر انزلی، حسن خسته بند از مجموع 48هزار و 592 آرای صحیح ماخوذه با کسب 14هزار و 948رای حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه همدان و فامنین از مجموع 268هزار و 739آرای صحیح ماخوذه امیر خجسته با کسب 80هزار و 306 رای به مجلس راه یافت .

در حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون از مجموع 186هزار و 696 آرای صحیح ماخوذه حبیب اله دهمرده با کسب 114هزار و 439 رای منتخب مردم در مجلس دهم شد.

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.