اسامی اعضای ائتلاف کاندیداهای مستقل آذربایجان شرقی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد

لیست ائتلاف کاندیداهای مستقل هفته آینده نهایی می‌شوداعضای ائتلاف کاندیداهای مستقل استان آذربایجان شرقی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل آذربایجان شرقی با بیان این که اعضای ائتلاف را پس از بررسی و تطابق شاخص ها، به حضور در این ائتلاف دعوت کرده ایم، از تصویب اسامی پیشنهادی دبیرخانه استانی در شورای مرکزی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور خبر داد.

دکتر رضا جمالی گفت: چهره های شاخص ائتلاف از بین شخصیت های سیاسی خوشنام اصلاح طلب و اصولگرایی که به فرموده مقام معظم رهبری، در ایفای نقش نمایندگی مردم، مستقل از هر گونه وابستگی به منابع قدرت و ثروت عمل کرده باشند، انتخاب می شوند.

جمالی با بیان این که دکتر علی مطهری در هر دو انتخابات مجلس نهم و دهم به دعوت شورای مرکزی سرلیست این ائتلاف بوده اند، افزود: دکتر مسعود پزشکیان هم برای دومین بار به عنوان سرلیست ائتلاف در حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی معرفی شده اند.

جمالی در ادامه، اسامی پیشنهادی ائتلاف کاندیداهای مستقل در حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی را به شرح زیر اعلام کرد:
 1- تبریز، آذرشهر و اسکو: دکتر مسعود پزشکیان (سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل استان)، دکتر علیرضا منادی، دکتر رضا پاشائی، دکتر میرهادی قره سید، دکتر حسن فدائی و مهندس نظام الدین برزگری

بستان آباد: دکتر محمد وحدتی

بناب: دکتر قربانعلی حقیقت دوست

شبستر: دکتر امین نوروزی

مرند و جلفا: دکتر علی شیاری 

ورزقان خاروانا: مهندس اللهوردی دهقانی

شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در سال ۸۶ با عرضه مفاهیم کلان و ارائه برنامه های سیاستگذارانه، به دبیرکلی حسین رمضانی خردمردی در انتخابات مجلس هشتم اعلام موجودیت کرده و در هر دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حضور فعال دارد. این ائتلاف، اعضای خود را از بین کاندیداهایی که با اتصاف به صفت «مســتقل» بودن، به دور از تعصبات و تندروی های گرایشی، حزبی و جناحی عمل می کنند، انتخاب می نماید.  

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.