دکتر شمس اله بهمئی، به ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور پیوست

شمس اله بهمئی، نماینده فعلی شهرستان های رامهرمز و رامشیر، به ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور پیوست.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، دکتر شمس اله بهمئی که از سوی دبیر استانی ائتلاف، به عنوان شخصیت سیاسی اصلاح طلب معتدل، به حضور در این ائتلاف دعوت شده بود، پس از بررسی شورای مرکزی، به عضویت این ائتلاف مردمی که با سرلیستی دکتر علی مطهری در انتخابات مجلس دهم فعال است، درآمد.

دبیرکل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، با اعلام عضویت نماینده محترم  رامهرمز و رامشیر در این ائتلاف گفت: اعضای ائتلاف کاندیداهای مستقل از میان شخصیت های سیاسی خوشنام اصلاح طلب و اصولگرا که در ایفای نقش نمایندگی مردم مستقل از هر گونه وابستگی به منابع قدرت و ثروت عمل کرده اند، انتخاب می شوند.

حسین رمضانی خردمردی افزود: دکتر مطهری که در انتخابات مجلس نهم سرلیست این ائتلاف بود، در این دوره نیز به عنوان سرلیست و نماد نمایندگان مستقل در ائتلاف حضور دارد و علاوه بر وی دکتر مسعود پزشکیان هم برای دومین بار متوالی در حوزه انتخابیه تبریز به عنوان سرلیست ائتلاف به جامعه رأی دهندگان معرفی شده است.

گفتنی است ائتلاف کاندیداهای مستقل که از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرد، اعضای خود را بر اساس شاخص های شش گانه «آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاداندیشی، اعتدال و قانون‌مداری» گزینش و برای مساعدت به انتخاب  اصلح، به جامعه رأی دهندگان حوزه های انتخابیه مربوطه معرفی می کند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.