دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان مرکزی اسامی اعضای ائتلاف این استان را اعلام کرد

مهندس احمد مجیدی معاون سابق وزیر راه و شهرسازی تنها گزینه ائتلاف نامزدهای مستقل مجلس در اراک است.

به گزارش خبرگزاری موج از اراک جواد ملکی دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان مرکزی لیست نهایی این ائتلاف را در استان مرکزی اعلام نمود.
ملکی در این باره گفت: پس از جمع بندی نهایی و مذاکرات فشرده با کاندیداهای مختلف مهندس احمد مجیدی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب به عنوان تنها گزینه این ائتلاف انتخاب و معرفی گردید.
در حوزه انتخابیه شهرستان شازند دکتر حسین خدادادی، حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه مهندس محمد رضا منصوری، در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان دکتر عباس صلاحی، در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان آقای علیرضا مهدوی مهر به عنوان گزینه های مورد حمایت ائتلاف معرفی شدند.
دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان مرکزی سپس به اخلاق مدار بودن نامزدهای مورد حمایت این ائتلاف پرداخت و از رعایت قانون در زمان تبلیغات توسط این افراد و ستادهای انتخاباتی آنان خبر داد.
به گفته ملکی حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رای می تواند اعلام وفاداری مجدد مردم به نظام جمهوری اسلامی و ابراز انزجار از توطئه های دشمنان نظام باشد.
دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان مرکزی در پایان از آحاد مردم شریف استان مرکزی درخواست نمود در انتخابات هفتم اسفندماه حضوری آگاهانه و پرشوری داشته باشند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.