سابقه برنامه «پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار» دکتر محسن رضایی چیست؟

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که خانه‌داری در دولت ما شغل محسوب می‌شود، گفت: به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهیم. محسن رضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که در دولت ما خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به این شغل حقوق خواهم داد، تصریح کرد:

دو وظیفه را بر عهده زنان خواهیم گذاشت؛ یکی تربیت فرزند است که مهمترین سرمایه آینده ایران هستند و دیگری مساله بهداشت و سلامت است تا خانواده‌هایی با بنیاد سلامت و بهداشت داشته باشیم که در اثر یک ویروس عالمگیر کرونا اینطور نباشد که همه دست و پای خود را گم کنند و موضوعی که می‌توان در خانه آن را حل کرد تبدیل به یک مشکل در سطح کشور شده و بخش‌های مختلف کشور را درگیر کند.
 
پ ن: به نظر می‌رسد برخی اعضای ستاد دکتر رضایی «صداقت» ندارند یا دست کم «کار علمی بلد نیستند»؛ زیرا هر کسی که یک مقاله نوشته باشد، می داند که برای بررسی یا پیشنهاد هر موضوعی، باید «ادبیات موضوع» (قبل از او چه کسی، چه گفت) ذکر شود.

«بیمه و پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار و رسمی کردن شغل خانه‌داری در قبال آموزش و پذیرش مسئولیت در چارچوب خانواده» قبلاً مطرح شده و سابقه آن در دسترس است.

 

سال ۱۳۸۶: بروشور تبلیغاتی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر
سال ۱۳۹۸ ـ پاراگراف ۱۱ و ۱۲:
 
گفتنی است «طرح تشکیل وزارت خانواده و رسمی کردن خانه داری به عنوان شغل رسمی» را حسین رمضانی خردمردی تدوین کرده و برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ در انتخابات مجلس هشتم در قالب برنامه‌های ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور رسانه‌ای شده است. این طرح از همان زمان مورد توجه برخی جناح اصولگرایی قرار گرفته و در مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم که اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷ برگزار شد، به صورت غیرقانونی در برنامه های جبهه متحد اصولگرایی قرار گرفت (در حالی که در مرحله اول جژء برنامه‌های این جبهه نبود!)
 
 
 
 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.