جلسات فشرده جبهه پایداری برای انتخابات مجلس

دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

مرتضی آقاتهرانی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین اقدامات جبهه پایداری در انتخابات پیش روی مجلس، عنوان کرد: ما هر هفته جلسه داریم و دوستان شورای مرکزی نشست دارند و جریانات روز را دنبال می‌کنیم. ارتباط جبهه با شهرستان‌ها و در حوزه‌های انتخاباتی برقرار است.

وی افزود: در شهرستان‌ها گروه‌های مرکزی و استان‌ها نیز فعال هستند. جبهه در استان‌ها و شهرستان‌ها در انتخابات ورود می‌کنند و همین طور با تشکل‌ها و افراد واجد شرایط نیز همراهی دارند.

دبیرکل جبهه پایداری بیان کرد: در جلسات پیش از ثبت نام هم به این نتیجه رسیدیم که از افراد فرهیخته و شایسته دعوت بعمل آوردیم که حضور پیدا کنند و ثبت نام کنند که ثبت نام هم انجام دادند، دوباره به قاعده زمانی ثبت‌نام که نزدیک شویم ثبت نام مجدد خواهند کرد.

آقا تهرانی تاکید کرد: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

وی یاد آور شد: در جبهه پایداری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده، در شرایط مختلف به درستی انجام وظیفه کند. به لطف الهی ما همیشه پای کار فعالیت‌ها ایستاده و بر موازین پایدار خواهیم ماند.

دبیرکل جبهه پایداری در پایان خاطر نشان کرد: به همه کاندیدا‌ها عرض می‌کنم، که در تبلیغات از تخریب دیگران پرهیز کرده و همه الگوی راستی، صداقت، ولایتمداری، قانون مداری، مردمی بودن، ساده زیستی و اخلاق مداری باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.