اولین دوره تخصصیِ مدیریت ستاد انتخاباتی (MCA) برگزار می‌شود

اولین دوره آموزش تخصصی «مدیریت ستاد انتخاباتی» (MCA) ۲۸ دی ماه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای وارث تمدن ایرانی دوره آموزشی Master of Campaign Administration (با نام اختصاریِ MCA) با هدف «افزایش سطح اطلاعات و ارتقای دانش تخصصی رؤسای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات درباره موضوعات مرتبط با مدیریت ستاد تبلیغاتی و جلب نظر رأی دهندگان و هواداران» و «تعامل مؤثر ستاد تبلیغاتی کاندیدا با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات» در سال ۱۳۹۸ از سوی حسین رمضانی خردمردی طراحی شده است.
بنا بر این گزارش شرکت کنندگان در طی دوره با «مدیریت مالی و پشتیبانی ستاد، برنامه‌ریزی و مدیریت اجرایی تبلیغات انتخاباتی، سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی ستاد تبلیغاتی، شناخت جامعه رأی‌دهندگان و کانون‌های رأی، نحوه انتخاب و ایجاد پیام و شعار و گفتمان اختصاصی کاندیدا، تبلیغات کاربردی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین با بایدها و نبایدهای قانونی انتخابات و تخلفات احتمالی رقبا» آشنا می‌شوند.
مدت دوره ۸ ساعت پیش‌بینی شده و به شرکت‌کنندگان در دوره گواهی‌نامه «ام. سی. ای» (certificate) از سوی مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای وارث تمدن ایرانی و مؤسسه تبیین آفاق پویا اعطا می‌شود.
شرکت در این دوره تخصصی آموزشی به داوطلبانی که سابقۀ نمایندگی مجلس شورای اسلامی ندارند و رؤسای ستادهای تبلیغاتی آنان اکیداً توصیه می‌شود.
داوطلبان علاقه‌مند (کاندیداهای انتخابات یا رؤسای ستادهای تبلیغاتی کاندیداها) می‌توانند برای ثبت نام و هماهنگی برای شرکت در دوره به سایت مرکز مطالعات کشورهای وارث تمدن ایرانی به نشانی www.ekvta.com مراجعه یا با شماره‌های ارتباطی ۰۲۱۸۸۴۸۵۳۵۹ و ۰۹۳۷۰۲۲۳۰۱۱ تماس حاصل نمایند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.