جلسات انتخاباتی اعتدالیون، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نزدیک به لاریجانی

ائتلاف انتخاباتی در راه است؟

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر این که ایجاد ائتلاف یک ضرورت سیاسی است، گفت: فعلا تصمیم‌گیری به بعد از ۱۹ بهمن که نتایج نهایی بررسی ردصلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد ، موکول شده است.

جواد هروی درباره فعالیت انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه، اظهار کرد: ما جلسات متعددی با برخی گروه‌های اطلاح‌طلب و اصولگرای معتدل داشته‌ایم که برخی احزاب حضور جدی و برخی احزاب حضور منفعل در این جلسات داشته‌اند. در مجموع تلاش ما این بوده است که برای ارائه لیست با این احزاب به توافق برسیم اما ردصلاحیت‌ها و کاهش داوطلبان موجب ایجاد خللی در توافقات شد.

وی ادامه داد: اعتدال و توسعه با حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و مجموعه اصولگرایان معتدل نزدیک به علی لاریجانی و نمایندگان ادوار به مدیریت منصور حقیقت‌پور جلسه دارد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: فعلا توافق اعتدال و توسعه با سایر احزاب و جریان‌ها با توجه به ردصلاحیت‌ها متوقف شده و تصمیم‌گیری به بعد از ۱۹ بهمن که نتایج نهایی بررسی ردصلاحیت ها توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد ، موکول شده است.

هروی در پایان درباره احتمال ارائه لیست مشترک، گفت: با توجه به شرایطی که به وجود آمده است، ائتلاف برای حزب ما ضرورتی سیاسی است.

منبع: ایسنا

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.