حضور تهیه کننده «اخراجی ها» و یک مدیر سینمایی در لیست انتخاباتی «علی مطهری»

حضور حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده فیلم سینمایی «اخراجی های ۱ و ۲» و ابراهیم داروغه زاده از مدیران خوشنام عرصه فرهنگی در ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به سرلیستی علی مطهری قطعی شد.

 

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، این فهرست که با حضور چهره های با سابقه و نیز جوان و متخصص حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد، دربرگیرنده افراد شناخته شده فرهنگی چون دکتر محمود عزیزی، دکترحبیب الله کاسه ساز با داشتن مدرک درجه یک هنری و دکتر ابراهیم داروغه زاده پزشک و از مدیران سینمایی کشور می باشد.

شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به نشانی سایت eatelaf.ir با حضور نامزدهایی با شاخصه های آزاد اندیشی، همه جانبه نگری، قانونگرایی و …. به منظور مشارکت در انتخابات مجلس دوره دهم و حضور برای بهینه سازی امور و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون از سال ۸۶ شکل گرفته است.

براساس این گزارش حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده فیلم های پرفروش اخراجیهای ۱ و ۲، سریال پرطرفدار در چشم باد، مستند «ادواردو» و … بوده و سابقه چندین سال فعالیت در عرصه مدیریت فرهنگی و سینمایی کشور را داراست.

همچنین دکتر ابراهیم داروغه زاده مدیرعامل فعلی موسسه آوای هنر سلامت وزارت بهداشت علاوه بر سابقه مدیریت در بخش های مختلف سازمان صدا و سیما دبیری چندین دوره از جشنواره های سینمایی و هنری کشور از جمله جشنواره بین المللی فیلم شهر  را عهده دار بوده است.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.