دکتر «علی مطهری» سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور شد

«علی مطهری» سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

 

به گزارش دبیرخانه ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، دکتر مطهری که طی جلسه ای با اعضای شورای مرکزی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، سرلیستی فهرست این ائتلاف را همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 90 پذیرفته بود، پس از اعلام تأیید صلاحیتش از سوی شورای نگهبان، در گفتگویی با حسین رمضانی خردمردی، دبیر کل این ائتلاف، حضور قطعی خود را در لیست ائتلاف کاندیداهای مستقل حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام کرد.

شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در انتخابات مجلس هشتم سال 86، بر اساس ارزش ذاتی و شخصیتی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی (یعنی عنوان و صفت «مســتقل») شکل گرفته و با عرضه مفاهیم کلان، در هر دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی  حضور فعال دارد.

این ائتلاف در انتخابات دوره گذشته در حوزه انتخابیه تهران، با ارائه فهرستی 30 نفره با سرلیستی علی مطهری و احمد توکلی، نقش موثری در حضور مضاعف مردم در این عرصه سیاسی داشت و امسال نیز به نشانی سایت  eatelaf.ir در حال ثبت نام و تکمیل فهرست خود طی روزهای آینده است.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

  1. سید گفت:

    این فرد شایستگی ندارد سابقه وی معلوم است و نمی تواند مستقل باشد چون با رانت پدرش وارد صحنه شده است پس صلاحیت ندارد.باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.