حکیمی: «ائتلاف کاندیداهای مستقل» با حضور افراد مومن و انقلابی در انتخابات شرکت کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور  باید طبق فرمایشات صریح مقام معظم رهبری با حضورافراد مومن و انقلابی و مخصوصا افرادی که دل و جانشان نه در سخن بلکه در عمل همسان با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند به جلب مشارکت حداکثری مردم و انتخابات پرشور کمک کند.

 

به گزارش دبیرخانه ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور ، عطاالله حکیمی نماینده مردم رودبار و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص ویژگی های یک نماینده مستقل اظهار داشت: قرآن کريم یا آیه «يا ايهاالذين آمنو لم تقولون مالا تفعلون کبر مقتا عندالله ان تقولو مالا تفعلون» به این موضوع اشاره دارد که کسی که نماینده مردم می شود بايد  به مردم  قولي  را بدهد  که  بتواند  به آن عمل نمايد  نه به خاطر راي  آوردن و  آنها را به وعده هاي فريبنده دلخوش نمايد. 

وی در ادامه افزود: واژه «مستقل»را برای فردی را می توانیم به کار ببریم که به هیچ چیزی جز قانون تکیه نکند و وابستگی به هیچ جریان سیاسی و حزبی نداشته باشد؛ و وقتی وکیل مردم شد به دنبال احقاق حق آنان باشد و منافع سیاسی یا شخصی را به معنای واقعی کنار بگذارد و از آنها چشم پوشی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یک نماینده مستقل هرگز به خاطر هواي نفس و مصلحت هاي سیاسی نباید در مقابل خطاهاي آشکار برخی دستگاههای دولتی و قانون گريزي آنها سکوت کند بلکه باید با نطق هاي مستدل به دولت و دولتمردان تذکر داده و مسير صحيح را برای آنان روشن کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش در خصوص نقش ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در معرفی نامزدهای اصلح به مردم گفت: حضور افراد در فهرست های مختلف انتخاباتی بدین معنی نیست که فرد استقلال خود را از دست داده است. حضور حداکثری و تعدد فهرست ها به تشخیص مردم کمک کرده و رقابت سالم را در عرصه انتخابات ایجاد می کند.

وی افزود: ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور نیز باید طبق فرمایشات صریح مقام معظم رهبری با حضو.ر افراد مومن و انقلابی و مخصوصاً افرادی که دل و جانشان نه در سخن بلکه در عمل مطابق با نظام مقدس جمهوری اسلامی است در جهت جلب مشارکت حداکثری مردم و انتخابات پرشور گام بر دارد.

حکیمی گفت: امیدواریم همین طور که بازار ثبت نام ها برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پر شور بوده است مردم نیز به صورت حداکثری در این انتخابات شرکت نمایند و با انتخاب دقیق و با بصیرت افرادی را به عنوان نماینده ملت وارد صحن مجلس نمایند که خواسته های آنان را به صورت جدی پیگیری کنند و هر جا احساس کردند که حقی از مردم ضایع می شود احقاق حق نمایند.

وی ادامه داد: یک نامزد مجلس باید قبل از انتخابات با مشورت متخصصان متعهد و نخبگان سياسي که از سوي آنان حمايت شده برنامه قوي و کارشناسي شده خود را در همه ابعاد ارائه نمايد و بداند عدم سکوت در برابر انحرافات قانوني دولتي به ماهیت فرد و در وهله مهم تر مجلس شورای اسلامی ضربه می زند.

شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به نشانی اینترنتی eatelaf.ir در حال ثبت نام از نامزدهای مستقل و تهیه فهرستی برای انتخابات مجلس دهم در تهران و سایر شهرستانهاست.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.