ترقی: مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی منهای سلایق سیاسی بدانند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی منهای گرایشات و سلایق سیاسی بدانند.

 

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بیانات مقام معظم رهبری درباره مسئله انتخابات اظهار داشت: در فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری 14 مورد کلیدی را می‌توان مشاهده کرد.

 

وی در ادامه افزود: در مجموع سخنان رهبر معظم انقلاب اینگونه استنباط می‌شود که مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی منهای گرایشات و سلایق سیاسی بدانند.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را یکی از عوامل بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان خارجی دانستند، گفت: شرکت در انتخابات حقی است که مربوط به آحاد جامعه است و همه باید از این حق برای تعیین سرنوشت کشور و تقویت اقتصاد ملی استفاده کنند.

 

ترقی  با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ملی و همگانی است، تصریح کرد: از طرفی دیگر طبیعی است که در این امر هوشیاری و بصیرت همراه شود، مطمئنا مردم نسبت به لیستی گرایش پیدا می‌کنند که سمت و سویی به خط مشی و خواسته‌های آمریکا ندارد و مصالح ملی و استقلال کشور را ملاک قرار می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم از طریق حمایت آمریکا و غرب از لیست‌ها می‌توانند بفهمند کدام لیست مورد حمایت آنها واقع شده است، خاطر نشان کرد: مردم باید با هوشیاری و بصیرت لیست‌هایی را انتخاب کنند که متاثر از خواسته‌های غرب و آمریکا نیست.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.