مطهری: دلیلی برای رد صلاحیتم نمی بینم

علی مطهری گفت که احتمال ائتلاف اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان بیش از 50 درصد است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال سرلیستی‌اش در فهرست های انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: من بحث قرار گرفتن اسم خود در سرلیست انتخاباتی اصلاح طلبان را نشنیدم اما مخالفتی نیز با قرار گرفتن اسم خودم در لیست هیچ گروهی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا ندارم.

وی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال ردصلاحیتش از سوی شورای نگهبان گفت: دلیلی برای رد صلاحیت خود در انتخابات نمی‌بینم البته اگر رد صلاحیت هم شوم که هیچ.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص احتمال ائتلاف اصول‌گرایان معتدل و اصلاح‌طلبان گفت: احتمال ائتلاف اصول‌گرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل بیش از 50 درصد است و به نظرم ائتلاف این دو گروه کار درست و منطقی است.

مطهری خاطر نشان کرد: مشخص نیست اکثریت مجلس آینده چه گروهی را تشکیل دهد و این موضوع به رفتار شورای نگهبان بستگی دارد که در بررسی صلاحیت‌ها چگونه عمل کند.

وی همچنین در خصوص عدم حضور برخی رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: اگر مطبوعات معترض در نمایشگاه شرکت می‌کردند بهتر بود چرا که می‌توانستند حرف‌های خود را در نمایشگاه بزنند و حرفی که دارند را بهتر به مردم منتقل کنند.

وی افزود: البته گاهی دولت در مواجهه با منتقدان حساسیت زیادی نشان می‌دهد که ضرورتی ندارد. خودِ من زمانی که در هیأت نظارت بر مطبوعات بودم با توقیف «9 دی» و امثال آن مخالفت می‌کردم و می‌گفتم نباید حساسیت نشان داد.

مطهری یادآور شد: عملکرد فعلی دولت نیز در این حد نبود که نمایشگاه توسط برخی رسانه‌ها تحریم شود، آن‌ها اعتراضی نسبت به نوع توزیع یارانه‌ها و برخورد با مطبوعات دارند که می‌توانستند همین جا اعتراضات خود را مطرح کنند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.