اصلاح انتخابات؛ اولویت اصلاح طلبان در مجلس دهم

دبیر کل حزب اراده ملت گفت: اگر اصلاح طلبان اکثریت کرسی‌های مجلس آینده را کسب کنند قطعا اصلاح نظام انتخابات و اصلاح نظام حزبی را در اولویت کاری خود قرار خواهند داد

 

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت با حضور در چهاردهمین همایش حزب مردم سالاری که صبح امروز 8( بهمن ماه) در تالار آدینه برگزار شد، گفت: معتقدم کارکردن در  احزاب فعالیت‌های زیادی را طلب می‌کند.

وی در ادامه متذکر شد: معتقدم ما باید اهدافمان را در تشکیلات حزبی محدود تعریف کنیم تا تلاش نامحدود داشته باشیم تا از این طریق با رسیدن به هدف‌ها، انگیزه‌ها بالا برود.

دبیر کل حزب اراده ملت در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در مسیر انتخابات گفت: ما در شورای هماهنگی پذیرفتیم تا در یک جمع وسیعتری انتخابات را سامان بدهیم که این ساماندهی به اعتقاد بنده الی‌الابد ادامه نخواهد یافت چرا که ما به این قضیه تأکید داریم که جریان اصلاحات باید در قالب تشکل‌های هزینه داده شده، باشد و این معنی ندارد تا ما در آستانه انتخابات نقشاحزاب را کمرنگ کنیم.

وی افزود: معتقدم شورای هماهنگی اصلاح طلبان با قوت و قدرت کار خود را ادامه خواهند داد و تلاش خواهند کرد در قالب چارچوب‌های احزاب فعالیت کنند.

حکیم‌پور در پایان خاطر نشان کرد: اگر اصلاح طلبان اکثریت کرسی‌های مجلس آینده را کسب کنند قطعا اصلاح نظام انتخابات و اصلاح نظام حزبی را در اولویت کاری خود قرار خواهند داد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.