مطهری از محبوبیت خود برای زنده کردن احزاب استفاده کند

 اندیشه ها: انتخابات بدون وجود احزاب قوی منجر به مردم سالاری واقعی نخواهد شد و حتی ممکن است نتایج ناگواری داشته باشد. حزب دکتر مطهری می تواند با عضو گیری مجازی و حضوری هزاران نفر از نخبگان و دوستدارانش را جذب خود نماید
  
مجلس هشتم بدون دکتر علی مطهری  و چند نماینده انگشت شمار دیگر مجلس بی روح  بود صداقت و شجاعت علی مطهری روح امید را در ذهن بسیاری از دل بریدگان وطن پرست زنده می کند. علی مطهری یاد و خاطره پدر شجاع، حق طلب  و اندیشمندش را در خاطره ها زنده می کند. مطهری شجاعانه در مقابل کج روی ها ایستاد و جلوه هایی از نماینده مجلس بودن را به دیگران نشان داد. علی مطهری محبوب بسیاری از دل های حق طلب شد و مردم با رأی بالای خود مهر تاییدی بر سخنان و تفکرات ایشان خواهند گذاشت.
انتخابات بدون وجود احزاب قوی  منجر به مردم سالاری واقعی نخواهد شد و حتی ممکن است نتایج ناگواری داشته باشد.  حزب ضرورت اجتناب ناپذیر مردم سالاری است. مردم مسلمان ایران با رأی گیری های درون حزبی  نخبگان مورد تائید خود را به شورا های مرکزی احزاب  منصوب می کنند و احزاب  موظفند  جذب نیروهای مستعد و نخبه پروری کنند و هم اینکه با چشمان تیز بین خود  راه درست و صحیح را پیش پای مردم بگذارند؛ لذا آقای مطهری  وظیفه سنگین دیگری بر عهده دارد. ایشان می توانند با همراهی دوستان هم فکر خویش، مدیریت یکی از احزاب غیر فعال را بر عهده گرفته و به عنوان نماینده حزب وارد مجلس شوند، حزب دکتر مطهری می تواند با عضو گیری مجازی و حضوری هزاران نفر از نخبگان و دوستدارانش را جذب خود نماید و بدین سان مهمترین رکن مردم سالاری در جامعه دینی ایران زنده شود.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.