عضو هیأت داوران کمیته 7+8: کاندیداهای مستقل، ضلع سوم انتخابات هستند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، در مورد رقابت های انتخاباتی مجلس نهم، حضور اصلاح طلبان در انتخابات و روند وحدت اصولگرایان تبیین مواضع کرد.
     

حبيب ا… عسگراولادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اين که وحدت و همگرايي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در گستره اصولگرايي يک ارزش است، اظهار داشت: جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري بايد مومنين را در يک صف و در خدمت اهداف و سياست هاي ولايت فقيه قرار دهند؛ لذا اين مهم جز با وحدت و همگرايي ممکن نخواهد بود.

دبیرکل جبهه پیروان خطر امام(ره) و رهبری با بيان اين که رقابت در انتخابات فرصت تعيين خادمان مردم توسط خود آنهاست، گفت: معناي رقابت در انتخابات منازعه نيست؛ چرا که ما با ديگر اضلاع رقابت، برادر يا رفيق هستيم.

وي با تاکيد بر اين که اصل و ميزان در انتخابات رأي ملت است افزود: در رقابت ها بايد به مردم و راي آنان احترام گذاشت و حريم آنان را به رسميت شناخت.

 عضو هیأت داوران کمیته 7+8، به رقابت جدي چند قطبي براي انتخابات آتي اشاره کرد و گفت: يک ضلع اصلي رقابت، جبهه متحد اصولگرايان بوده و ضلع ديگر رقابت به طور طبيعي از اصلاح طلبان خواهد بود،‌البته اصلاح طلبانی که در فتنه سال 88 آمريکا را در نبرد نرم همراهي نکردند و در کنار رهبري و ملت با دسيسه هاي غرب در براندازي نظام مبارزه کردند.

وي به تشريح ضلع سوم اين رقابت پرداخت و گفت: ضلع سوم رقابت، مستقل ها هستند، لذا با مشخص شدن دقيق صلاحيت کساني که حق راهيابي به مجلس را دارند، هيچ نگراني وجود نخواهد داشت.

*** مجلس نهم بهانه اي براي تحکيم برادري همه اضلاع اصولگرايي است

عضو هیأت داوران کمیته 7+8، با بیان اینکه اصلي ترين نياز جامعه، ارتقاي فرهنگ برادري و اخوت است، گفت:‌ ارتقاي سطح اخوت اسلامي در جامعه يک ارزش است و امروز اصلي ترين نياز ما در جامعه بالا بردن فرهنگ برادري است، لذا انتخابات مجلس بهانه اي براي تحکيم برادري تمامي اضلاع اصولگرايي است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، گفت: اصولگرايان اراده کرده اند که با آهنگ وحدت و همگرايي يک ضلع رقابت را در انتخابات آينده تشکيل دهند و اکنون با رايزني ها به جمع بندي نزديک شده و توانسته ايم مسير زيادي از اين وحدت را طي نماييم.

عسگراولادي، تأکیدکرد: نبايد هيچ نگراني در خصوص انتخابات آتي وجود داشته باشد چرا که تمام کساني که مورد تاييد شوراي نگهبان هستند و صلاحيت آنان احراز می شود قابل احترام بوده و امکان حضور در رقابت ها را خواهند داشت.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.