نامزد جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری کیست؟

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اقدامات جبهه پایداری برای انتخابات ١۴٠٠ اظهار داشت: کمیته انتخابات جبهه پایداری فعال شده است و امیدواریم برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، به لیست اصلح دست پیدا کنیم.

مجید متقی‌فر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تاکید جبهه پایداری بر جوان‌گرایی در انتخاب کاندیداها افزود: بر رویکرد مدیریتی و التزام به محور ارزشی و انقلابی بودن نیرو‌ها نیز تاکید داریم.سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اینکه انتخاب نامزدهای مدیریت شهری در انتخابات شوراها خصوصیات و ویژگی‌های خود را دارد، تصریح کرد: انتخاب نامزدهای اصلح شوراهای شهرو روستا ناظر برکارآمد، پرتحرک بودن و برنامه محور بودن اعضای انتخابی است.

متقی‌فر با اشاره به اینکه ما جزو نیروهای جبهه انقلاب هستیم و در این جایگاه نگاه جناحی نداریم، عنوان کرد: کسانی که به ارزش‌های امامین انقلاب تعهد دارند صد در صد برای ما ارزش بیشتری دارند. توانمندی افراد هم در گرو دلباختگی آنها به آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهداست.

وی خاطرنشان کرد: البته در انتخاب افراد مورد نظر برای معرفی در انتخابات پیش رو، توانایی مدیریتی، تحصیلات و تجربه مرتبط  نیزبرایمان از اهمیت خاصی  برخوردار است.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به معیارهای در نظر گرفته شده این تشکل برای معرفی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: با توجه به اینکه کشور درگیر تحریم و جنگ اقتصادی است و مردم در رنج و تعب هستند، انتخاب فرد دلسوز و با نگاهی انقلابی که فکر افزایش تولید داخلی، رشد اقتصادی همه جانبه و رفع مشکلات معیشت و اشتغال باشد، حتما راهگشاست.متقی فر بیان داشت: کسانی که به دیدگاه‌های رکنی و اصلی جبهه پایداری نزدیک‌تر و از تخصص و تجربه کافی برخوردار هستند به مرور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا ببینیم کدام‌شان بیشترین تطبیق‌ها را با شاخص‌ها دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از مدیریت غیرجهادی و غیرعلمی ضربه فراوانی خورده‌ایم، گفت: نامزد مورد نظر جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری کسی  است که انقلابی باشد و جهادی کار کند و فکر جهانی سازی اسلام باشد.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سؤال که جبهه پایداری در انتخابات پیش‌رو با چه احزاب و گروه‌هایی متحد خواهد شد، گفت: ما به ائتلاف معتقد نیستیم بلکه به وحدت معتقد هستیم، وحدت واژه ارزشی اما ائتلاف یک واژه سیاسی است. متاسفانه بخشی از اصولگرایی توجهی به مبانی ارزشی و انقلابی ندارند بلکه باید ملاحظات را کنار بگذارند و وحدت کنند. جبهه پایداری اول علمدار وحدت است. وحدت یعنی پیروی از رهنمود‌های امامین انقلاب و آرمان‌ها که اگر این الگو باشد، ما وحدت را می‌پذیریم.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.