کدخدایی: اگر امروز به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج تأییدصلاحیت‌ها اعلام خواهد شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد، اما اگر به جمع‌بندی نرسیم، دوره تمدید خواهد شد.

 

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: نمی‌توانم درباره تمدید دوره ۵ روزه بررسی صلاحیت‌ها الآن اعلام نظر کنم؛ اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد اما اگر به جمع‌بندی نرسیم، دوره ۵ روزه تمدید خواهد شد.

به گزارش انتخاب، وی خاطرنشان کرد: هنوز به هیچ نظر نهایی در شورای نگهبان درباره داوطلبان نرسیده‌ایم چرا که باید تک‌تک پرونده‌ها بررسی شود و نظرات کارشناسی و مراجع رسمی را ملاحظه کنیم، از همه دوستان و علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که از انتشار شایعات درباره صلاحیت‌ها بپرهیزند و اگر ما به جمع‌بندی برسیم، حتماً اعلام خواهیم کرد.

 کدخدایی ابراز کرد: امروز دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح شد و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: بعد از ظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم.

منبع: انتخاب

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.