دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان قم منصوب شد

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در استان قم منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، حسین رمضانی خردمردی با صدور حکمی دکتر عباس ملاتقی را به عنوان دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان قم منصوب کرد.

رمضانی خردمردی در این حکم «مشارکت حداکثری و حضور فعال آحاد مردم در انتخابات» را قوام بخش جمهوریت نظام اسلامی و مورد تأکید همیشگی مقام معظم رهبری و از اهداف ستاد انتخابات کشور دانسته و با اشاره به این که «تلاش برای ایجاد رونق مضاعف در عرصه های انتخاباتی»، وظیفه هر ایرانیِ متعهد و دلسوز است، بر انتخاب کاندیداهای مستقل و غیرجناحی واجد شرایط بر اساس شاخص های «حریت و آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاداندیشی، اعتدال و قانون‌مداری»، «شفافیت مالی» و «پاسخگویی»، با در نظر داشتن ملاحظات منطقه ای تأکید کرد.

گفتنی است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، به سوی #بهترین_ایران_تاریخ (#۵۰_۵۰) را به عنوان شعار خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است.
اعضای ائتلاف علاوه بر شعار، می توانند از برنامه های انحصاری ائتلاف از جمله برنامه تأسیس «وزارت خانـواده»، تشکیل «اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی» و تأسیس «مرکز ملی نظارت همگانی» نیز در تبلیغات انتخاباتی خود بهره مند شوند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.